סמסונג מתנצלת על פרשת ה-Note 7

החברה פרסמה מודעה גדולה בשלושת העיתונים החשובים של ארצות הברית, שבה נכתב כי "נכשלנו ואנחנו מצטערים על כך מאוד"

Galaxy Note 7. מקור: אתר סמסונג

בניסיון לשקם את שמה בקרב הצרכנים בעקבות הפסקת הייצור והמכירה של ה-Note 7, פרסמה סמסונג (Samsung) מודעת התנצלות בשלושת העיתונים החשובים של ארצות הברית: הוול-סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal), הניו-יורק טיימס (New York Times) והוושינגטון פוסט (Washington Post). מודעת ההתנצלות פורסמה על עמוד שלם בכל אחד מהעיתונים וחתום עליה גרגורי לי, נשיא ומנכ"ל סמסונג בצפון אמריקה.

במודעה פונה החברה אל "הלקוחות המוערכים שלנו". נכתב בה כי "חלק חשוב במשימה שלנו הוא להציע בטיחות ואיכות ברמה הגבוהה ביותר. באחרונה נכשלנו בהבטחתנו. אנחנו מצטערים על כך מאוד. נשוב ונבדוק כל היבט של המכשיר, כולל כל החומרה, התוכנה, הייצור ומבנה הסוללה הכללי. נפעל במהירות האפשרית, אבל הדבר יארך זמן, שדרוש כדי לקבל את התשובות המדויקות".

החברה ציינה שהיא ממשיכה לחקור את תהליכי הפיתוח והייצור של המכשיר, כדי לחשוף במלואו את מה שהשתבש וגרם למכשיר להתלקח ולהתפוצץ.

בהמשך המודעה מוזכרים גם 34 הדגמים של מכונות הכביסה המתפוצצות של סמסונג, שאילצו את ענקית האלקטרוניקה לבצע עוד תוכנית החזרה מביכה – ל-2.8 מיליון מכונות כביסה המושפעות מהבעיות בשלדת המכונה.

בשורה התחתונה, ברור למדי שמנהיגות סמסונג חשה צורך לערוך כמה שיפורים בהתנהלותה, אם כי היא לא מתנצלת כלל על אופן התנהלותה בפרשה, שזכה לביקורות קשות. אולם, היא שולחת הבטחה לצרכנים: "החשוב ביותר הוא שהבטיחות נותרת בראש מעיינינו", נכתב במודעה. "אנחנו אסירי תודה על תמיכתכם לאורך הזמן, ושוב – אנחנו באמת מצטערים מאוד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים