דיווח: באשלי מדיסון הפעילו 70 אלף בוטים שהתחזו לנשים

המטרה של מפעילי האתר הייתה לכסות על העובדה שאין בו נשים רבות - כך על פי גיזמודו ● מאתר הבגידות נמסר כי למרות הפריצה וחשיפת פרטי הלקוחות, אין להם כוונה לסגור אותו

תשלם ביוקר. אשלי מדיסון

התפתחויות בפרשת הפריצה לאתר הבגידות אשלי מדיסון (Ashley Madison): דיווח שפורסם באחרונה טוען כי בעלי האתר יצרו יותר מ-70 אלף בוטים של נשים, ששלחו מיליוני הודעות מזויפות לגברים. המטרה בכך הייתה ליצור אשליה לפיה מספר הנשים הפעילות באתר רב.

בנוסף, באשלי מדיסון מכחישים את השמועות לפיהן האתר עומד להיסגר. בהודעה שפרסמה Avid Life Media, המפעילה את האתר, נכתב: "איננו סוגרים. השמועות על צרות – מוגזמות!" יתירה מזאת, על פי החברה, למרות המידע האינטימי שחשפו ההאקרים אודות המשתמשים, היא נמצאת דווקא בצמיחה.

כך או כך, דיווח שפורסם בגיזמודו (Gizmodo) מעלה כי באשלי מדיסון ביצעו באמצעות אותם 70 אלף בוטים נשיים "הונאה מתוחכמת, מחושבת ורווחית".

הכתבת אנלי ניוויץ' חקרה את הפריצה שביצעה קבוצת ההאקרים אימפקט-טים (Impact Team) למחשבים של אשלי מדיסון. היא טענה בתחילה כי באתר פעילים כ-31 מיליון גברים ורק 5.5 מיליון נשים. ב-Avid Life Media טענו בתגובה כי הכתבת טעתה בהערכה והתבססה על השערות לא נכונות בנוגע לחתך המשתמשים באשלי מדיסון.

ניוויץ' כתבה בתגובה לכך כי "החברה צודקת. עדיין ייתכן שמספר הנשים שמשתמשות באתר נמוך ביותר, אולם הראייה שמצאתי וחשבתי שהיא תומכת בטענותיי מעלה משהו אחר לגמרי" – ההונאה לכאורה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים