סלקום זכתה במכרז בראשון לציון – בהיקף של עשרות מיליוני שקלים

החברה תספק ותתחזק עבור תאגיד המים של העיר 100 אלף מדי מים לקריאה מרחוק, מבוססי אינטרנט של הדברים ● מדובר בחוזה לשש שנים, עם אופציה להארכה בשש שנים נוספות

נדב אמסלם, סמנכ"ל אגף לקוחות עסקיים בסלקום.

סלקום זכתה במכרז של תאגיד המים של ראשון לציון, מניב ראשון, לאספקה, התקנה ותחזוקה של מדי המים לקריאה מרחוק – כך נודע לאנשים ומחשבים. היקף הפרויקט עומד על עשרות מיליוני שקלים.

הפרויקט כולל עבודות להקמה, אספקה ותחזוקה של מערכת קר"מ (מדי מים וקריאה מרחוק שלהם), לרבות החלפת מדי המים הקיימים בתחומי אחריותו של התאגיד הראשוני לכאלה שכוללים יכולת שידור וקריאה מרחוק של היקף הצריכה. בכך מתייתרת הגעה פיזית של נציג החברה למד המים שמותקן בבית הלקוח.

תקופת ההתקשרות במכרז עומדת על שש שנים עם אופציה להארכתה לשש שנים נוספות.

מדובר בפרויקט רחב היקף: ראשון לציון היא העיר הרביעית בגודלה בישראל מבחינת כמות אוכלוסיה – אחרי ירושלים, תל אביב וחיפה, מה שאומר שהיא אחת הערים בעלות מספר צרכני המים הגדול ביותר במדינה. הפרויקט כולל מעל 90 אלף מדי מים, כאשר כבר במהלך תקופת פריסתם ולאור צפי תנופת הבניה בראשון לציון, עתיד המספר לעלות ל-100 אלף מדים.

סלקום, שמספקת פתרונות ושירותים מגוונים בעולמות האינטרנט של הדברים, לרבות פתרונות לערים חכמות, הציעה למניב ראשון את מדי המים של אחד משלושת יצרני מוצרי המדידה הגדולים בעולם – זנר (ZENNER International) הגרמנית.

ושאבתם מים בששון. באר המים הישנה בראשון לציון.

ושאבתם מים בששון. באר המים הישנה בראשון לציון. צילום: BigStock

"תהליך קריאת המדים – מיידי, מדויק ואמין יותר"

נדב אמסלם, סמנכ"ל אגף לקוחות עסקיים בסלקום, אמר כי "אנחנו ממשיכים להרחיב את פעילותנו בעולם החדשנות והזכייה במכרז מהווה הוכחה נוספת לכך. נמשיך לבחון עסקאות נוספות בעולם הקריאה מרחוק של מדי המים על ידי בניית הפתרון והפרויקט, שמבוססים על תקשורת סלולרית ייעודית לעולם הקריאה מרחוק בכלל ולמדי המים בפרט".

יריב צפריר, מנהל מחלקת IoT בסלקום, אמר כי "על בסיס אותה התשתית שנבנה בראשון לציון נוכל להציע יישומים רבים נוספים לרווחת התושבים ולהתייעלות מוניציפלית כוללת, שתקדם את ראשון לציון בעולם החדשנות העירונית".

לדברי סאלי לוי, מנכ"לית מניב ראשון, "מערכת קריאת מדי מים מרחוק הינה מהמערכות המתקדמות ביותר בתחום תשתיות המים. באמצעותה, תהליך קריאת המדים הופך למיידי, מדויק ואמין יותר. המעבר למדי המים החדשים מהווה נדבך בשיפור השירות שאנחנו מעניקים לתושבי ראשון לציון".

תגובות

(11)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. הרץ מרשלץ

    לקריאה מהירה של מדי מים אתם דואגים אבל לאינטרנט נורמלי בשנת 2021 אתם לא מסוגלים לדאוג משלמים על אינטרנט מהיר מקבלים איטי ומתנתק כל הזמן

    1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

      זה אינטרנט מבוסס sim ואומר את זה לא מישהו שבעדם

  2. יגאל

    חברת התקשורת מספר 1 בישראל , מאז ולתמיד 👑 סמנכ"ל המגזר העסקי שמוביל כבר שנים לשיאים אחד אחרי השני עם צוות מדהים , בית ספר לשרות וחדשנות , השמים הם הגבול עבור Nadav Amsalem ❤🌹

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    האים מחיר המים יעלה על חשבון הצרכנים

  4. מימי

    בתקווה שהעלויות לא יגלשו לתושבים!!!

  5. שד אדום

    יפה מאדדד...שאפו לסלקום, שאפו לראשל"צ...העתיד כבר כאן

  6. יהודה יצחק

    מעולה יפה הקידמה הוא אבן יסוד להצלחה ושיגשוג

אירועים קרובים