דיווח: בתכנון של אפל – תשתית ושירותים פיננסיים "בתוך הבית"

במסגרת מאמציה לעבור למודל מבוסס על הכנסות עקביות ויציבות ממנויים, במקום מה שמכונה מודל מבוסס להיטים - אפל מתכננת לפתח טכנולוגיה ותשתית משלה לשירותים פיננסיים

חוות דעת של היועצת המשפטית לממשלה נגד אפל.

אפל (Apple) מתכננת לפתח טכנולוגיה ותשתית משלה לשירותים פיננסיים, כך לפי אנשים המקורבים לנושא שצוטטו באתר בלומברג.

היוזמה, המכונה בתוך החברה Breakout, משתלבת בפילוסופיה המוכרת של אפל, הדוגלת בכמה שיותר שליטה בחוויית המשתמש ובשירותים שלה, מתוך אמונה שגישה זו מציעה הן את היתרונות של חוויות טובות יותר עבור הלקוחות, והן נתח גדול יותר מעוגת ההכנסות. שליטה זו משמעותה גם, שאפל תושפע פחות מהפתעות או כשלים של שותפים חיצוניים.

לפי המקורות המצוטטים, התוכניות של אפל כוללות עיבוד תשלומים, הערכת סיכונים להלוואות, ניתוח הונאות, בדיקות אשראי, ולצידם פונקציות נוספות של שירות לקוחות. עוד ציינו אלה, כי התכנון מיועד למוצרים ושירותים עתידיים ולא עבור השירותים הקיימים, כלומר שירות Apple Pay עשוי להישאר בשיתוף פעולה עם גולדמן זאקס.

אחד השירותים שהוזכר כמיועד להיות בין אלה שיעברו לתשתית הפיננסית העצמאית של אפל הוא Apple Pay Later – כלומר דחיית תשלומים, כמו גם כמה מוצרים פיננסיים נוספים שאפל מתכננת, כמו מנוי חודשי לחבילת iPhone ולשירותים נוספים.

התוכניות של אפל מתיישבות עם המאמץ הניכר באחרונה מצד ענקית הטק לעבור למודל מבוסס על הכנסות עקביות ויציבות ממנויים, במקום מה שמכונה מודל מבוסס להיטים – כמו iPhone חדש או מוצר אחר, שההכנסות ממנו לא תמיד צפויות, ובמקרים מסוימים אף לא בשליטת החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים