מיליון דולר בייבי – גירסת אפל

כחלק מתוכניתה ל"ציד תקלות" מציעה אפל פרס של מיליון דולר למי שיצליח לפרוץ ולהשתלט מרחוק על מכשירי iOS ● בשנה הבאה תפעיל אפל גם תוכנית מיוחדת, שבמסגרתה היא תספק מכשירי iPhone ייעודיים לחוקרי אבטחה, שיחפשו בהם חורי אבטחה

נסו לפרוץ למכשיר של אפל מרחוק…. אם תצליחו – תזכו במיליון דולר.

כחלק מתוכניתה ל"ציד תקלות" (Bug Bounty), אפל מציעה פרס של מיליון דולר למי שיצליח לפרוץ ולהשתלט על מכשיר iOS. כל מה שצריך לעשות כדי לקטוף את הפרס הוא להשיג גישה מלאה מרחוק למכשיר אפל, שבעליו מעולם לא תקשר עם הפורץ.

תוכניתה של אפל הושקה ב-2016 והציעה פרס של עד 200 אלף דולר למי שאיתרו בעיות במכשירי iOS. בסוף השבוע הודיע מנהל האבטחה של אפל, איוואן קירסטק, על השינויים בתוכניח מעל במת ועידת בלק האט שהתקיימה בלאס וגאס. החל מהסתיו הקרוב, הפרס יועלה כאמור למיליון דולר, והתוכנית תורחב ותכלול את כל הפלטפורמות של אפל – iOS, iCloud, tvOS, iPadOS, watchOS ו-macOS.

איתור של פגיעויות אחרות במכשירים של החברה יניב פרסים נמוכים יותר, של עד 500 אלף דולר, ואם בעבר התוכנית הייתה פתוחה רק למי שהוזמנו על ידי החברה – כעת היא פתוחה לכל אחד.

עוד הודיעה אפל על תוכנית מחקר אבטחה של מכשירי iOS, שתחל לפעול בשנה הבאה, ובמסגרתה תספק החברה מכשירי iPhone ייעודיים לחוקרי אבטחה מוסמכים, כדי לאפשר למפתחים לאתר חורי אבטחה שאפל תוכל לתקן לפני השקה של מכשיר חדש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים