תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Extreme NOW World Tour, יום ב' 22 בינואר, גלריית דובנוב, תל אביב

אקסטרים נטוורקס מקימה סניף חדש בישראל

08/01/2018 10:46
אלי קנדל, מנהל אקסטרים נטוורקס ישראל: יח"צ

אקסטרים נטוורקס (Extreme Networks), המובילה בעולם הנטוורקינג, עם וותק של מעל 20 שנים, מקימה סניף מכירות בישראל.

הטכנולוגיות של החברה מספקות למנהלי התקשורת בארגונים יכולת ניטור שליטה ובקרה על תעבורת הרשת. לחברה אלפי לקוחות ביותר מ-80 מדינות ברחבי העולם.


אקסטרים נטוורקס סיימה את השנה עם שווי שוק של 1.42 מיליארד דולר והכנסות שנתיות של 600 מיליון דולר. בראש הסניף הישראל יעמוד אלי קנדל, שעד לאחרונה שימש בתפקיד CTO  באוויה (Avaya) ישראל.

בשנה האחרונה רכשה אקסטרים נטוורקס שלוש פעילויות של חברות שונות, ביניהן, תחום ה-Wireless LAN מתאגיד הטכנולוגיה Zebra. רכישה זו מחזקת את פתרונות התקשורת האלחוטית של החברה ואת הפניה למשתמשי הקצה וההתמקדות במגזרים ורטיקליים.

תחום הקמפוס של אוויה העולמית (נורטל), להרחבת היצע פתרונות SDN וטכנולוגיות אינטרנט של הדברים ליצירת גישה מאובטחת ופשוטה יותר. היקף העסקה מוערך בכ-100 מיליון דולר. רכישה נוספת שנעשתה באחרונה על ידי אקסטרים הייתה של ברוקייד (Brocade) בתחום פתרונות דטה סנטר, בהיקף של 55 מיליון דולר.

רכישות אלו תומכות באסטרטגית הצמיחה של החברה ובחזון שוק התקשורת שלה עם פתרונות מונעי תוכנה ללקוחות ארגוניים מהדטה סנטר, קמפוס ועד לחיבור האלחוטי. הרכישות חיזקו את יכולות החברה והרחיבו את מאגר העובדים המומחים שלה, יצרו עניין בקרב השותפים של החברה וחיזקו את מעמדה של אקסטרים נטוורקס כמנהיגה בקרב מגזרים כמו המגזר הממשלתי, בטחוני, היי-טק, חינוך, בריאות וקמעונאות.

לאחרונה נבחרה החברה להיות ספקית הרשת האלחוטית הרשמית עבור משחקי ה-NFL, ליגת הפוטבול הלאומית של ארצות הברית.

אירועים קרובים