תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Future of AI, יום ג' 20 במרץ, דייויד אינטרקונטיננטל תל אביב

הבינה המלאכותית: המרדף אחר הטאלנטים בעיצומו

03/12/2017 14:11
כשהמוח המלאכותי יהיה טוב - או רע - לפחות כמו המוח האנושי. אילוסטרציה: ג'קוב ג'ירסאק, BigStock

כתב: ניב קלימן

כנס הבינה המלאכותית של אנשים ומחשבים, Future of AI יתקיים ב-20 למרץ 2018 ויפגיש מעל 1,200 משתתפים מחברות הטכנולוגיה הגדולות בעולם, סטארט-אפים מובילים, משקיעים וכמובן את מפתחי הבינה המלאכותית, למידת מכונה, אלגוריתמים ומהנדסי תוכנה רבים.

מילים רבות נשפכו ועוד יישפכו על הבינה המלאכותית: מדובר בטכנולוגיה ששינתה, משנה ועוד תשנה את המציאות, את הדרך בה אנחנו עושים עסקים, נוהגים, משווקים מוצרים ופתרונות, סוחרים בכסף שלנו או משקיעים אותו ואפילו מחפשים דירה.
חברות רבות בעולם וביניהן החברות אשר נותנות את הטון ומובילות את הדרך לאחרות, זיהו את המגמה מזמן ומשקיעות סכומי עתק בפיתוח, מכירה ורכישה של טכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית.

עוזרות אישיות כמו Siri ו-Alexa (מה רע בעוזרים?), מכוניות אוטונומיות, קבלת החלטות עצמאית, זיהוי שפה ודיבור – האפשרויות הן אינסופיות ולכן הטיטנים נאבקים ויוצרים ללא הרף – גוגל (Google), אמזון (Amazon), יבמ (IBM), אפל (Apple), מלאנוקס (Mellanox), Nvidia– כולן שם, ושם להישאר.

לפי הפרסומים האחרונים בתקשורת בארץ, המרוויחים הגדולים ביותר הם בכלל אנשי פיתוח הבינה המלאכותית, מהנדסי תוכנה, מומחי Machine Learning, ארכיטקטי תוכנה ובעלי תפקידים דומים עליהם נאבקות החברות ומציעות להם משכורות עתק, בונוסים מפתים ומענקי חתימה אסטרונומיים.

רק לאחרונה פורסם בדה-מרקר על מהנדסי שבבים ומתכנתים להם הוצעו משכורות הגבוהות פי שניים או שלושה מערך השוק ובנוסף לזה מענקי חתימה בגובה משכורות שלמות.

אתם עוד פה או שרצתם להירשם לקורס AI?

על מנת להבין עד כמה חשובה טכנולוגיה מסוימת ומה הפוטנציאל הטמון בה, רצוי לפעמים להקשיב למנכ"לים של החברות הגדולות בעולם. קחו לדוגמה את סאטיה נאדלה, מנכ"ל מיקרוסופט (Microsoft), שאמר כי "הבינה המלאכותית היא הצטלבות כל האמביציות שלנו", או את בריאן קרזניץ', מנכ"ל אינטל (Intel), שטען כי "הבינה המלאכותית אינה רק הגל הבא במחשוב וטכנולוגיה אלא נקודת המפנה הבאה בהיסטוריה האנושית".

האם הרובוטים והמכונות יחליפו את כולנו? מתי נוכל לתת למכונית לנהוג עבורנו? מתי הבינה המלאכותית שלי תדבר עם בינה מלאכותית אחרת ותחסוך לי זמן יקר וכסף?

אנחנו בעיצומה של מהפכה, או אולי רק בפתחה, קשה לחזות.

מה שבטוח, רצוי שתהיו חלק ממנה ולא תישארו מאחור.

בכנס Future of AI נבחן את האספקטים השונים בהטמעת הבינה המלאכותית בתעשיות השונות, נסקור ונציג את ההמצאות החדשניות ביותר בתחום ונתייחס הן לפן הטכנולוגי והן לפן העסקי בתעשייה המהפכנית הזו.

כנס Future of AI יתקיים ביום ג', ה-20 למרץ 2018 במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב.

להשתתפות, כרטיסים ואפשרויות חשיפה, תצוגה וחסויות, לחצו כאן או צרו קשר עם ניב קלימן, מנהל הכנס.

אירועים קרובים