תוכן שיווקי
לקראת אירוע - COMMVAULT CONNECTIONS LIVE, יום ה' 7 בדצמבר, אווניו

שנה שביעית ברציפות: חזון קומוולט דורג ראשון ברביע המובילים של גרטנר

זאת השנה השביעית ברציפות שקומוולט מדורגת ברביע המובילים ● החברה דורגה שוב כחברת הגיבוי בעלת שלמות החזון (Completeness of vision) הגבוהה ביותר לעומת מתחרותיה

03/10/2017 12:03
שי נוני, מנכ"ל קומוולט ישראל ואפריקה. צילום: יח"צ

קומוולט (Commvault), המתמחה בניהול אחסון מידע, גיבוי, אחזור, ארכיב וענן עבור ארגוני אנטרפרייז ו-SMB, דורגה ברביע המובילים בריבוע הקסם של גרטנר (Gartner) בתחום הגיבוי וההתאוששות מאסון שנה שביעית ברציפות.

בנוסף להיותה בין החברות המובילות בעולם בתחום זה, קומוולט דורגה כמובילה בתחום שלמות החזון מבין כל רביע המובילים.

על פי הדו"ח החדש, חברות רבות מוכנות לאמץ ולהטמיע טכנולוגיות גיבוי והתאוששות מאסון חדשות ואף להרחיב או להחליף לחלוטין את הפתרון הנוכחי כדי לענות על הצרכים המשתנים של הארגון, המצב הכלכלי ורצון ההנהלה.

"הבחירה בקומוולט כמובילה בתחום הגיבוי והתאוששות מאסון וכמובילת שלמות החזון, נותנת תוקף להיותנו החברה החדשנית ביותר ובעלת שירות הלקוחות הטוב ביותר בתחום", כך אמר שי נוני, מנכ"ל קומוולט ישראל.

לדבריו, "יכולות האוטומציה, ניוד הנתונים והפונקציונליות של קומוולט בענן, ביססו את החברה כמובילה בגיבוי ושינוע נתונים של ארגוני אנטפרייז ו-SMB מ-On Premise לענן".

"אני מאמין שהפשטות בפתרון של קומוולט מתאפשרת בזכות הפלטפורמה האחודה, חוויית המשתמש המקיפה ומודל התמחור הגמיש. בזכות חוזקות אלו ומגוון יתרונותינו הרבים אנו ממשיכים להוביל את השוק ולבסס את היותנו פתרון הגיבוי,הגנה וניהול המידע הטוב ביותר".

דרישות הגיבוי של ארגוני אנטרפרייז ממשיכות להתפתח במהירות בגלל מגוון סיבות – המידע הופך להיות קריטי להתפתחות הארגון בעידן הדיגיטלי; גידול מתמיד בכמות ואיכות מתקפות הכופרה והמעבר לענן.

על פי האנליסטים של גרטנר, בשנים הקרובות אנו נהיה עדים למספר שינויים בשוק הגיבוי והתאוששות מאסון:
● עד שנת 2021 50% מהארגונים יגדילו משמעותית או יחליפו את פתרון הגיבוי המוטמע בארגונם.
● עד שנת 2020 כ-30% מארגוני האנטרפרייז ינצלו את טכנולוגיות הגיבוי וה-Snapshot לטובת התאוששות מאסון, בדיקות, פיתוח וכו', בנוסף לשחזור תפעולי.
● עד שנת 2020 מספר ארגוני האנטפרייז העושים שימוש בענן כגיבוי יכפיל את עצמו.
● עד שנת 2019 תוכפל תדירות התקפות כופרה נגד ארגונים.

אירועים קרובים