תוכן שיווקי

גלובל דטה סנטר תספק שירותי דטה סנטר ל-Zerto

28/06/2017 11:02
משה לסמן, מנכ"ל גלובל דטה סנטר. צילום: קובי קנטור ז"ל

גלובל דטה סנטר (Global Data Center), המפעילה מתקן דטה סנטר מתקדם בהרצליה פיתוח, החלה לספק שירותי דטה סנטר מלאים ל-Zerto, המספקת פתרונות התאוששות מאסון והמשכיות עסקית.

כחלק מההסכם, מארחת גלובל דטה סנטר תשתיות IT מרכזיות של Zerto במתקן הדטה סנטר החדיש והתת-קרקעי שלה בהרצליה, ששטחו 2,250 מ"ר. הדטה סנטר מספק ל-Zerto אפשרות לניהול מלא של תשתיות ה-IT באתר ממוגן, מאובטח, יציב, אמין וחדשני, באזור קל לגישה במרכז הארץ.

שירותי הדטה סנטר שמסופקים ל-Zerto עומדים ברגולציות העולמיות עבור מתקני דטה סנטר ב-Tier 3 Uptime וכוללים בין היתר: ליווי מלא לכל אורך מחזור חיי הפרויקט; שירותי אירוח למערכות המחשב של Zerto; חדר DRP / BCP (Disaster Recovery Plan / Business Continuity Plan), המאפשר התאוששות מאירוע כשל או אסון והמשכיות עסקית מלאה לתהליכים העסקיים המרכזיים של הארגון; מתחם אירוח ייעודי שנבנה באופן תפור ומיוחד עבור הלקוח; מגוון שירותי בקרה ותפעול על פי דרישה ושירותי אצבע.

כמו כן, מסופקות ל-Zerto בתוך המתקן כל תשתיות החשמל, מיזוג האוויר והאנרגיה הנדרשות לפעולה מיטבית של הדטה סנטר. האתר מאויש, מצולם ומבוקר 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע ומאובטח במספר מעגלי אבטחה ובאמצעים מתקדמים כגון מערך עתיר חיישנים ואמצעים ביומטריים.

אחת מחברות ההיי-טק הצומחות והמבטיחות ביותר

"בחירתה של Zerto בגלובל דטה סנטר לא רק מסמנת את גיוסו כלקוח של ארגון שדורג בצדק שוב ושוב כאחת מחברות ההיי-טק הצומחות והמבטיחות ביותר באומת הסטארט-אפ", אמר משה לסמן, מייסד ומנכ"ל גלובל דטה סנטר.

"עצם העובדה ש-Zerto, שעובדת מול דטה סנטרים ברחבי העולם ומכירה ענף זה לעומק, החליטה שגלובל דטה סנטר הוא הדטה סנטר הטוב ביותר עבורה בישראל – מדגימה את עומק האמון לו זכינו".

לדברי לסמן, "הפרויקט עם Zerto מביא לביטוי את יכולתנו להעמיד לרשות הלקוח רמות גבוהות של אלסטיות וגמישות בשירותי האירוח, לצד יכולתנו לספק לחברה מענה לצרכים מיוחדים בתחום צריכת החשמל".

"העברת האירוח לדטה סנטר שלנו נעשתה בלוח זמנים קצר של ימים בודדים, בהם הענקנו ל-Zerto קשב מלא. העבודה עם Zerto היא חלק מתנופה עסקית מוגברת שאנו חווים ב-2017, ואנו צפויים להודיע בקרוב על זכיות נוספות".

לסמן, שכיהן בעברו כמנהל חטיבת ה-Outsourcing ביבמ (IBM) ישראל וכמנהל HP Global Services בישראל, הקים את גלובל דטה סנטר ב-2013 בשיתוף ובגיבוי פיננסי של קבוצת ויולה וחברת ההשקעות גלנרוק של ליאון רקנאטי.

צוות ההנהלה של החברה כולל מנהלים עתירי ניסיון רלוונטי מחברות מובילות נוספות במשק הישראלי כגון טבע וסלקום. לקוחות גלובל דטה סנטר כוללים שורה של חברות ישראליות מובילות בתחומי הטכנולוגיה, הביטוח והפיננסים והתעשייה.

אירועים קרובים