תוכן שיווקי
לקראת אירוע - splunk>discovery day, יום ד' 14 בספטמבר, מלון שרתון תל אביב

בר איינהורן, אמת מחשוב: "האתגר – מיצוי המידע מריבוי מערכות ופלטפורמות"

08/09/2016 07:20

כתב: הילל יוסף

"מנהלי המידע בארגונים ניצבים כיום בפני כמה אתגרים. אחד החשובים שבהם הוא לטפל במצב של ריבוי מערכות ופלטפורמות מידע הקיימות בכל ארגון – ולמצות מהן את המידע באופן מיטבי ומירבי", כך אמר בר איינהורן, מנהל מכירות מוצר ספלאנק (Splunk) ב-אמת מחשוב.

איינהורן התראיין לקראת אירוע Splunk discovery day. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ד' ה-14 בספטמבר, במלון שרתון תל אביב, ובו תציג אמת מחשוב את החידושים והפתרונות בתחום.

ספלאנק, אמר איינהורן, מיוצגת בארץ על ידי אמת מחשוב זה שמונה שנים. "היא פועלת בעולם ה-Big Data ומספקת פתרונות תוכנה מתקדמים לאיסוף, קיטלוג וניתוח נתונים מרובים בזמן אמת, מכל מקורות המידע השונים בארגון – לרבות באפליקציות, בשרתים ובמכשירים הניידים".

לדבריו, "פתרונות ספלאנק מאפשרים לארגונים לפשט ולהקל על תהליכים מורכבים. התוכנה הייחודית מקטלגת ומנתחת איומים וכשלים, אשר מסכנים את הפעילות השוטפת של הארגון ואת התשתיות שלו. בעזרת ספלאנק, הנתונים הופכים לנגישים בזמן אמת ומספקים תובנות קריטיות לגבי מגוון תחומים, לרבות חוויית הלקוח".

איינהורן ציין כי "ספלאנק עונה כיום על כמה אתגרים של ריבוי המידע והצורך בטיפול מיידי בו, בכמה שדות: תפעול, אבטחת מידע ואנליטיקה. הכלי נותן מענה לריבוי נתונים ממגוון רחב של מקורות מידע – ממוחשבים ולא ממוחשבים, מובנים ולא מובנים. הוא נותן למנמ"ר את היכולת לתפעל באופן שוטף את המערכות, וכאשר נדרש, לבצע את התיקון בזמן אמת – ובמהירות".

כלי ספלאנק, הסביר איינהורן, "עושה אנליטיקה ברמה גבוהה: הוא מוציא מהערימה הגדולה של הנתונים את אלה הרלוונטיים, ומהם מפיק תובנות".

שיפור אמינות המערכת וזמינותה ברמה הגבוהה ביותר

בעולם אבטחת המידע, ציין, "חברת המחקר גרטנר (Gartner) דירגה את הכלי בראש רביע הקסם של המובילים (Magic Quadrant) בתחום פתרונות ניהול אירועי אבטחת מידע, SIEM (ר"ת Security Information and Event Management). ניהול אירועי אבטחת מידע מאפשר שימוש וניצול מיטבי של כלל כלי האבטחה והתוכנות לתחום המוטמעות בארגון, לצד יכולות שיתוף. הכלי יודע לעבוד בשיתוף כלים ותוכנות נוספות, וגם סוגר פערי אבטחה, אם יש כאלה – ומספק סינרגיה ונקודת מבט אחת כוללת לתחום". כך, אמר, "כאשר מזוהה בעיית אבטחה, הכלי יביא לחסימת הבעייה ולבידודה מה שיותר מהר".

"מאז שהבאנו את הכלי לארץ ב-2008", אמר איינהורן, "ערכנו כבר יותר מ-100 פרויקטים בתחום, עם לקוחות במגוון מעזרי תעשייה: ממשלה, היי-טק, ביטחון, תעשיה, טלקום, פיננסים ובנקאות".

כך, ציין, "בבנק מוביל במדינה, המערכת של ספלאנק 'יושבת' על כל תשתית התפעול. היא מנתחת את העומסים בין השרתים – בתוך הארגון ומחוצה לו. התוצאה המתקבלת היא יכולת פעילות טובה יותר של רשת התקשורת, ועבודה מול לקוחות בזמינות גבוהה מאוד. הכלי מספק חיזויים לעומסים הצפויים, ובשל כך משפר את אמינות המערכת ואת זמינותה ברמה הגבוהה ביותר".

ב-eTORO, העוסקת במינופים פיננסים, אמר איינהורן, "כלי הספלאנק יושב בתוך הפלטפורמה שלה, ומתריע על תקלות בתוך האפליקציה, משפר משמעותית את זמני הפיתוח, ובכך מביא לקיצור זמן ההגעה לשוק של השירותים שלהם, TTM".

"אנשי אמת מחשוב צברו במהלך השנים ידע וניסיון רב לתחום", ציין. "אנשינו היום הם היחידים המוסמכים ברמת ארכיטקטורה ורמת השירות לטיפול בלקוחות באירופה. אנו מבצעים היום תמיכה ברמה הגבוהה ביותר עבור הלקוחות".

לכנס, סיכם איינהורן, "יגיעו מנהלים בכירים של ספלאנק, מאירופה ומארצות הברית. נציג סיפורי לקוח, נערוך סדנאות למתחילים ולמתקדמים, ולאחר מכן המשתתפים יוכלו לעבוד על הכלי במעבדות שיוקמו במקום".

אירועים קרובים