תוכן שיווקי
לקראת אירוע - OASIS, יום ג' 19 ביולי, LAGO

טלי חלפון, C-Data: "חשוב לשמור על מקצועיות לצד חברות ועבודה משותפת עם הלקוח"

29/06/2016 16:38
טלי חלפון, מנהלת המכירות של C-Data

כתב: שהם יריב

"הסוד למערכת יחסים טובה עם הלקוח הוא לשמור על המקצועיות לצד עבודה משותפת ורצון לנצח, לתת ללקוח הרגשה שאנחנו שם בשבילו ואנחנו איתו לאורך כל הדרך גם בהצלחות וגם בקשיים". כך אמרה טלי חלפון, מנהלת המכירות של C-Data.

חלפון אמרה את הדברים לאנשים ומחשבים לקראת אירוע עשור לאואזיס (Oasis), שיתקיים ב-19 ביולי באולם האירועים LAGO בראשון לציון.

לדבריה, "אואזיס נחשבת לשותף מוערך ב-C-Data, בעל ידע טכנולוגי ומקצועי רב והתמחות בפרויקטים מורכבים. אואזיס רוכשת ציוד מגוון מכל חטיבות C-Data, מיום הקמתה".


"בשנים האחרונות, אואזיס בגדילה בתחומי האבטחה והתשתיות, בנוסף לפעילות התקשורת הענפה", הוסיפה חלפון. "הדבר בולט בפרויקטים של שרתים ואחסון, ובתחום האבטחה – במגוון מוצרי F5".

לחלפון ניסיון רב בהיי-טק, בעיקר ב-HP, שם היא עבדה במשך 11 שנים, שבשיאן ניהלה את חטיבת המחשוב האישי של החברה בישראל. היא עובדת ב-C-Data מזה כשנתיים וחצי, שם היא מנהלת את המכירות של מגוון המוצרים שהחברה מפיצה – מוצרים של רבות מחברות ה-IT הגדולות ביותר: HP, דל (Dell), וריטאס (Veritas), אסוס (Asus), אפל (Apple), Veeam ,EMC ו-VMware.

היא יודעת לספר על C-Data כי מדובר בחברה ש"בניגוד לחברות אחרות, היא מאוד אנגרטית. העובדים באים לעבודה בבוקר עם רעב למכירות, אכפתיות אינסופית, חריצות ודבקות במטרה, ורצון לנצח בכל עסקה.

One Stop Shop

C-Data מוכרת למשווקים, קמעונאים וחנויות קטנות. מהחנות הקטנה ועד האינטגרטור הכי גדול, אבל אף פעם לא ללקוח הסופי. החברה הקימה גוף פריסייל שיודע לעזור למשווקים להגיע ללקוחות שלהם ולתת עזרה בפתרונות אחסון, שרתים ותקשורת – מקצה לקצה.

לדברי חלפון, "יש ב-C-Data שלושה כיווני פעילות עיקריים: מוצרים ללקוחות פרטיים – מחשבים ניידים, מדפסות, אביזרים נלווים ומוצרים בתחום המובייל; מוצרים לארגונים – שרתים, מוצרי תקשורת, גיבוי, אחסון, גיבוי בענן ותוכנות; ואבטחת מידע – פיירוולים ואבטחת מידע".

"רוב האספקות של המוצרים שלנו הן מהיום למחר", אמרה. "יתרון נוסף שלנו הוא הזמינות. יש לנו 20 אנשי מכירות שזמינים למשווקים בזמינות מלאה. אנחנו עובדים כיום עם כמעט 3,000 משווקים על כל מגוון המוצרים בתחום ה-IT. ניתן לקבל את הכל תחת הצעת מחיר אחת – והכל מאתנו, One Stop Shop. אנחנו מציעים מחירים אטרקטיביים, נמצאים בכל מקום, מכירים את כולם ונותנים את המענה הטוב ביותר ללקוח".

אירועים קרובים