תוכן שיווקי
לקראת אירוע - COMMVAULT - MAKE YOUR DATA WORK FOR YOU Conference, יום ב' 16 בנובמבר, אווניו מרכז אירועים וקונגרסים, קריית שדה התעופה

קומוולט חושפת את תוכנת הדור הבא ופלטפורמת נתונים פתוחה

הגרסה החדשה לתוכנה של החברה עונה על הדרישות המתרחבות להגנת נתונים, ארכיב וענן, במטרה לסייע ללקוחות להתנהל לאור שינויים משמעותיים המתרחשים בטכנולוגיה ובצורכי השוק ● עוד היא מציגה מודל עסקי חדש המאפשר ללקוחות וחברות חיצוניות לייצר חדשנות ולהוסיף ערך

26/10/2015 08:40
רוברט האמר, יו"ר, נשיא ומנכ"ל קומוולט

קומוולט (Commvault), מובילה עולמית בהגנת נתונים ארגוניים וניהול מידע, הכריזה על הדור הבא של מערך התוכנה שלה, המספק חדשנות בהיקף נרחב שנועדה לסייע ללקוחות לענות על האתגרים הגוברים של ניהול נתונים ומידע תחת סביבות עסקיות גלובליות המשתנות במהירות.

ההיצע החדש של קומוולט מגדיר מהיסוד את שוק הגנת הנתונים, הארכיב ונתוני הענן, כאשר כל המכשירים הופכים לבעלי מודעות לאפליקציות, חלונות גיבוי מחוסלים, אחזור מיידי הופך לתו התקן החדש, נתונים הופכים נגישים בנייטיב מכל האתרים ובכל הגרסאות, התאוששות מאסון היא אוטומטית ומשאבים עוברים אופטימיזציה ותיאום (אחסון, מחשוב ורשת).

חדשנות זו ממצבת את  קומוולט באופן הטוב ביותר בראש השוק כדי לסייע ללקוחות מכל הגדלים לעבור מתשתית מסורתית לתשתית היפר מאוחדת מודרנית, להפעיל טכנולוגיות חדשות, ולחשוף לעומק את יתרונות הענן עבור עומסי עבודה חיוניים לעסקים.

השילוב העוצמתי בין פלטפורמת הנתונים האחודה של קומוולט והשירותים המקצועיים, מספק לארגונים רמות חסרות תקדים של פתיחות, ומאפשר ללקוחות גמישות בבחירת ספקי תשתית, פלטפורמה, מחשוב ואחסון. ללקוחות יש כעת הזדמנויות חדשות להפחתה של הוצאות IT מסורתיות, להשתחרר מ"נעילת" ספקים, למצוא אפיקי מעבר לסביבות מודרניות יותר, לקדם יעילות משופרת ולהאיץ הפעלה אסטרטגית של משאבי IT לצורך השגת  חדשנות, יצירתיות והגדלת הערך העסקי.

"תוכנת ופלטפורמת הדור הבא של קומוולט תוכננו במיוחד כדי לסייע ללקוחות להפעיל את המידע שלהם, להוציא תובנות עסקיות חיוניות ולקדם ערך חדש מתוך ההשקעות שלהם בטכנולוגיה", אמר רוברט האמר, יו"ר, נשיא ומנכ"ל קומוולט.

"ההשקה החדשה של קומוולט מבצעת זינוק קדימה מבחינת יכולות מעל ספקי פתרונות נקודתיים, תוך שהיא גם מציגה את היתרונות של אסטרטגיית ניהול נתונים הוליסטית מבחינת ביצועים והשקעות. עבור לקוחות, הפלטפורמה החדשה שלנו מאפשרת לנהל טוב יותר את האתגרים הנובעים משינויים בשוק, בין אם הם מחפשים לאמץ טכנולוגיה חדשה שתחליף מערכות מסורתיות, לעבור ממערכות סגורות לפתוחות, או להבטיח אסטרטגיה יציבה לניהול נתונים במהלך תקופה זו של שינויים ואיחודים חסרי תקדים בשוק. כעת, יותר מאי פעם, חברות מכירות בצורך בשותף אמין אשר יבטיח קרקע יציבה לניהול נתונים – קומוולט היא הקרקע הזו".

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים