תוכן שיווקי
לקראת אירוע - DIGITAL MARKETING CUSTOMER JOURNEY, יום ד' 28 באוקטובר, אווניו מרכז אירועים וקונגרסים, קרית שדה התעופה

Jive משיקה לראשונה גרסה עברית למוצרים המובילים שלה

21/10/2015 11:48
Jive

כתבה: גלית גנאור, מנכ"ל Social Knowledge  ושותפה עסקית של Jive  בישראל

לאחר הצלחה חסרת תקדים בעולם, Jive ו-Social Knowledge משיקים בישראל את המוצרים המובילים לניהול קשר עם שותפים ולקוחות, לפורטל ארגוני ולעבודה טובה יותר יחד בארגונים, בעברית מלאה.

Jive-X –  פלטפורמה גמישה ונוחה לחיזוק הקשר עם לקוחות ושותפים העסקיים

באמצעות Jive-X  ניתן ליצור קשר ישיר קבוע עם הלקוחות ולהפוך אותם לשותפים, תורמים ומקדמים של המותג ושל המוצרים והשירותים של החברה. באמצעות קהילת לקוחות, הלקוחות מוזמנים לשאול שאלות ולקבל תשובות. לתת משוב ולהעלות רעיונות חדשים למוצרים. בלוגים ודפי מידע מנגישים ללקוחות ידע מקצועי, וסקרים מהירים מאפשרים לקבל משוב פשוט ושימושי. כל זה באמצעות סביבה פשוטה ונוחה בסגנון של רשת חברתית, כלי משחק כמו צבירה של נקודות ומידע אנליטי ישיר על חשיפה לתכנים ושימוש בהם.

ב-Jive-X האנשים, הלקוחות והשותפים הם במרכז. חוכמת ההמון, ידע שיתופי – הם רק חלק מהמהפכות שמתרחשות כיום בקשר בין הארגון והלקוחות. חברות המחקר גרטנר (Gartner), פורסטר (Forester), ואחרים מדרגים את Jive כמובילת שוק בתחום Social Collaboration ומציינים שהלקוחות פשוט אוהבים לעבוד עם Jive. הוא קל, אינטואיטיבי וגמיש. בין החברות נמצאות QlikView, T-Mobile,  HomeAway, ריבוק (Reebok) אפל (Apple), אינטל (Intel), אמריקן אקספרס (American Express), סטארבקס (Starbucks), בנק אוף אמריקה (Bank Of America), טאבלו (Tableau) ולייבפרסון (LivePerson).

Jive-N – פורטל ארגוני המאפשר לעובדים לעבוד טוב יותר יחד

כאשר Jive-N מוטמע בתוך הארגון, הוא המקום בו אנשים שואלים שאלות ומקבלים תשובות. Jive מאפשר לייצר סביבות עבודה עבור צוותים וקבוצות, קהילות מקצועיות, לתמוך בשירותים ותהליכים רוחביים בארגון כגון ידע מקצועי לעובדים, מרכז מידע לעובד, תקשורת דו כיוונית בין הנהלה לעובדים, בלוגי מנכ"ל ומנהלי חטיבות ועוד. לרשות התקשורת הפנימית בחברה גם עומדים כלים כמו בלוגים, הכרזות מהירות ועדכונים אוטומטיים במייל, פרסום ושיתוף מסמכים, קבצים, יצירה של ויקי ארגוני, שאלות ותשובות, רעיונות ואירועים. על כל דבר ניתן לסמן להמשך מעקב, לסמן Like, להגיב ולהירשם לעדכונים אוטומטיים של אנשים או נושאים נבחרים.

ב-Jive הבינו כבר מזמן שלאנשים רבים נוח לחיות בתוך Outlook, Word ו-Excel ולכן האינטגרציה של Jive-N לכלים אלו מאפשרת לעובדים לעבוד בתוך סביבה מוכרת, וליהנות מהיתרונות של פלטפורמה קולבוריטיבית אמיתית.

ל-Jive ממשקים נוספים ל-SalesForce, SharePoint, גוגל (Google) ומערכות ארגוניות אחרות, וניתן להשתמש בו כהרחבה של מערכות תשתיות אלו.

אנשים עובדים מכל מקום – מהמחשב, מהטלפון הנייד או מהטאבלט, ולכן Jive מציעה שלל  אפליקציות מוכנות אשר מאפשרות לעבוד מכל מקום בכל זמן. בין לקוחות  Jive בעולם, ארגונים כגון Citibank, ויזה (Visa), דיסני (Disney), גאפ (GAP), גרופון (Groupon), מלאנוקס (Mellanox), הבנק העולמי (World Bank), מוטורולה (Motorola ) ועוד.

רות סרנס פגבום, מנכ"לית המכירות של Jive אירופה

רות סרנס פגבום, מנכ"לית המכירות של Jive אירופה

ביום ד' 28 באוקטובר בשעה 9:00, בכנס Digital Marketing, Customer Journey של אנשים ומחשבים, נחשוף לראשונה את הגרסה החדשה בעברית של Jive. בכנס יציגו רות סרנס פגבום, מנכ"לית המכירות של Jive אירופה, מובילה את הפעילות העסקית של Jive  בישראל יחד עם גלית גנאור, מנכ"לית Social Knowledge, נציגת Jive בישראל.

גלית גנאור, מנכ"לית Social Knowledge

גלית גנאור, מנכ"לית Social Knowledge

Social Knowledge מתמחה בתכנון, יישום והובלת תהליכי ניהול ידע ושיתוף באמצעות רשתות חברתיות בארגונים. אנו מאמינים כי ההצלחה של הטמעת כלים טכנולוגיים חדשניים בארגונים אינה תלויה רק בכלי עצמו, אלא בעיקר במידה בה הארגון יודע לעשות שימוש נכון בכלים הקיימים. לכן התמקדותנו היא במתן פתרון מערכתי שלם לצרכים עסקיים, המתחברים לתהליכים וכלים קיימים בארגון ליצירת סביבת עבודה יעילה, נוחה ושימושית, המשרתת צרכים מעשיים של הארגון (Use Cases).

בין המוצרים והשירותים הניתנים: ייעוץ וליווי ארגוני משלב גיבוש הקונספט ועד ליישום מוצלח בארגון, כולל התייחסות להיבטים של יעדי הארגון וקבוצות בו, תוכן, תהליכים ושינוי ארגוני, וטכנולוגיה.  ניסיון רב הפרויקטים העוסקים בניהול ידע, הקמה של קהילות ידע, חוכמת ההון, רשתות חברתיות בארגונים, מערכות מבוססות ויקי, בנייה של תפקידים ותהליכים תומכי ידע בארגון, פיתוח מנגנון לעידוד ותגמול של העובדים.

הובלת פרויקטים בחברות מובילות במשק הן בשוק הפרטי והן בשוק והציבורי כגון: חברות היי-טק, בנקים, חברות ביטוח וארגונים ממשלתיים.

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים