תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - ISUG 2015

אורון גילאור, סאפ: "SAP CEC נותן מענה לפער שבין רצון הלקוח לבין המטרות העסקיות של הארגון"

14/10/2015 09:16
אורון גילאור, מנהל תחום CEC בסאפ ישראל

"לבחור חולצה לפי כמות הלייקים, יצרניות מנועים שבמקום למכור מנוע מוכרות שעות שימוש במנוע, ומודולי תמחור ביטוח חדשים בהתאם להתנהגות הלקוח על הכביש, המנוטרת באמצעות סנסורים – העולם משתנה. האנשים משתנים, הטכנולוגיה משתנה וגם העסקים בהתאם".

"לפעמים נדמה שרק השורה התחתונה היא היעד, אבל בפועל השורה התחתונה היא התוצאה; היעד הוא לדעת מה הלקוח רוצה וגם מה הוא לא רוצה. האתגר של הארגונים כיום הוא הוא לסגור את הפער שבין מה שהלקוח רוצה לבין המטרות העסקיות של הארגון. סאפ (SAP) הבינה זאת מזמן, וכיום אנו כבר מציעים ללקוחות פתרונות מותאמים לעידן החדש – SAP CEC (ר"ת SAP Customer Engagement & Commerce) – סל הפתרונות של סאפ לניהול לקוחות, מכירות, סחר ושירות". כך אמר אורון גילאור, מנהל תחום CEC בסאפ ישראל".

גילאור דיבר ב-ISUG 2015, הכנס השנתי של משתמשי סאפ בישראל, שנערך זו השנה ה-14. הכנס בהפקת אנשים ומחשבים, התקיים במרכז הכנסים אבניו בקריית שדה התעופה, בהשתתפות יותר מאלף לקוחות ושותפים עסקיים.

גילאור ציין כי "מערכות ה-CRM המסורתיות מתבססות על הגישה המקדמת את מה שהארגון רוצה למכור, אבל ייתכן שהלקוחות רוצים משהו אחר, ואת הפער הזה יש לסגור". לדבריו, "SAP CEC נותן מענה לאתגרים אלו ומספק לארגון תובנות חדשות לגבי הצרכים של הלקוח. הפתרון מכסה את עולמות השירות, המכירות והשיווק עם אפשרויות מגוונות ועשירות לניהול קמפיינים, ניהול טרנדים, חיבור לרשתות חברתיות ולמובייל. כמו כן, הפתרון מתחבר למערכות האחרות בענן ובסביבות ה-on premise, ביניהם מערכת ה-ERP הארגונית".

גילאור הוסיף כי "פתרון CEC SAP מושתת על פלטפורמת SAP HANA ומגלם בתוכו את יתרונות האנליטיקה המתקדמת, העבודה בזמן אמת והאינטגרציה המלאה עם מקורות ונתונים. הפתרון, שזמין מכל מכשיר, פותח מהיסוד כמערכת פתוחה עם גישה חדשה לחלוטין מבחינת ממשק המשתמש, כך שניתן להתאים את מבנה המסכים, תיקיות ועוד".

גילאור סיכם כי "לפתרון SAP CEC מנוע שיתוף מידע, אינטגרציה ל-Outlook ואפשרות לעבוד ב-off-line ללא רשת ולסנכרן בהמשך. הפתרון נועד לשרת מספר רב ומגוון של משתמשים, ביניהם את הלקוח, הספק, המפיץ, השותף העסקי וכמובן את איש המכירות, השירות והשיווק הארגוני".

במסגרת ההרצאה הוגרלה מכונת קפה של נספרסו (Nespresso). נספרסו בחרה ליישם את SAP C4C כפתרון לניהול מערך המכירות שלה כחלק מתפיסת העמדת חוויית הלקוח במרכז.

"נספרסו מקיימת דיאלוג ישיר עם לקוחותיה וחברי מועדון הלקוחות שלה. לקוחות מכל העולם נמצאים איתנו באינטראקציה דרך מגוון של נקודות מגע. C4C (ר"ת SAP Cloud for Customer) מאפשר לנו להתמקד באספקת חוויית הקפה האולטימטיבית לצרכנים שלנו", ציין ז'אן מארק דובוסין, מנכ"ל נספרסו העולמית לאחרונה.

אירועים קרובים