תוכן שיווקי

סטיב פיירסטון, CA: ״ישראל היא אזור בו אבטחת המידע זה נושא חשוב ביותר״

03/09/2015 11:26
CA ו-NessPRO

לפני מספר שבועות הודיעה CA Technologies, המיוצגת בישראל על ידי NessPRO – קבוצת מוצרי התוכנה של נס (Ness) ישראל, על רכישתה של  IdMlogic הישראלית המפתחת פתרון אבטחת מידע מתוחכם וחדשני. הפתרון מאפשר למשתמשים עסקיים לבצע משימות ולקבל החלטות בתחום ניהול הזהויות באופן אינטואיטיבי וקל תוך כיסוי מלא של כל דרישות אבטחת המידע.

CA היא אחת מחברות התוכנה הגדולות בעולם, והיא ספקית מובילה בתחום אבטחת המידע בנושאי אימות וניהול זהויות וגישה. החברה מדורגת כמובילה בתחום זה בעשרה דו"חות אנליסטים. 21 מבין 25 החברות בראש רשימת פורצ'ן 500 (Forune 500) משתמשות במוצרי האבטחה של CA. כך גם 15 מבין 16 הבנקים  הגלובליים המובילים ושמונה מבין עשר החברות היצרניות המובילות בארצות הברית. זהותם של 165 מיליון משתמשים ברחבי העולם מאומתת באמצעות מוצרי האימות של CA.

לאחרונה זכה מוצר ניהול הזהויות CA Identity Manager בפרס "מוצר ניהול הזהות הטוב ביותר" מטעם המגזין CS.

סטיב פיירסטון, סגן נשיא בכיר ב-CA Technologies ומנהל כללי של תחום אבטחת המידע בחברה, אומר כי הטכנולוגיה  שפותחה על ידי IdMlogic מחזקת  את השימושיות והאימוץ של מוצרי אבטחת מידע, ומאפשרת למשתמשים עסקיים ולמנהלי אבטחת מידע למנף בצורה טובה יותר את היתרונות הרבים שמוצרי ניהול זהויות מציעים. "אנו סבורים כי הטכנולוגיה תאפשר להפוך לטובים יותר לא רק את מוצרי  ניהול הזהויות שלנו, אלא גם רבים מהיצע מוצרי האבטחה שלנו", מוסיף פיירסטון.

סטיב פיירסטון, סגן נשיא בכיר ומנהל כללי של תחום אבטחת המידע ב-CA Technologies

סטיב פיירסטון, סגן נשיא בכיר ומנהל כללי של תחום אבטחת המידע ב-CA Technologies

גם העובדה שהחברה היא ישראלית חשובה ל-CA. "ישראל היא שוק חשוב מאוד עבורנו ונוכחות שלנו בישראל בתחום הפיתוח של מוצרי אבטחת מידע מאוד מסייעת לנו", אומר פיירסטון. "אחת העוצמות של CA היא הגלובליות שלה וזה כולל גם את היכולת שלנו להתאים עצמנו לרגולציות מקומיות ולשתף רעיונות, תגובות לאיומים וטכנולוגיות חדשות. תמיד היינו פתוחים לתקנים ולשותפויות מכל העולם. אנו רואים בישראל קרקע פוריה לחברות המבקשות למנף טכנולוגיה חדשנית. הדבר נכון במיוחד בתחום אבטחת המידע, שבו אנו רואים חידושים אמיתיים ובעלי ערך, כישרון הנדסי גדול ויכולות זמן יציאה קצר לשוק", מציין פיירסטון.

עוד הוא מוסיף כי "חשוב לנו להיות שותפים לחברות הטובות ביותר, ואנו ממנפים ארגונים טובים וחזקים כמו נס, שהיכרותה עם השוק המקומי היא מצוינת".

CA לא רק מוכרת מוצרים ושירותים בתחום אבטחת מידע. היא גם מיישמת אצלה את ההתקנים המחמירים ביותר בתחום זה. כך לדוגמה, רק לאחרונה קיבלה החברה אישור מנציב המידע הבריטי (UK Information Commissioner) לכללים התאגידיים המחייבים (Binding Corporate Rules) שלה המהווים מסגרת להגנה על פרטיות ונתונים שמקורם באיזור הכלכלי האירופי (EEA) אך מועברים לכל יחידות החברה ברחבי העולם.

"האישור שקיבלנו מנציב המידע הבריטי מהווה ציון דרך חשוב ביותר והכרה בבקרות הפנימיות שלנו ובשיטות שלנו לטיפול במידע" אומר פיירסטון. "ל-CA יש מדיניות מחמירה בכל הקשור לאבטחת נתונים ומידע אישי הקשור לעובדים, שותפים, לקוחות ואנשים אחרים. הישג זה ממחיש את מחויבותנו ליצירת פתרונות מאובטחים ויישום פרטיות והגנת מידע ברמה הגבוהה ביותר, כעניין של מדיניות החברה".

CA גם נוטלת חלק במאמצים גלובליים לקידום נושא אבטחת המידע. כך, לדוגמא, הצטרפה החברה לקונסורציום כלל אירופי (הכולל חברות נוספות) אשר עוסק בפיתוחים הקשורים לאבטחת מידע בענן. "זהו כבוד גדול עבורנו להיות חברים בקונסורציום זה" אומר פיירסטון.  "CA תמקד את המחקר שלה בפריסת יישומים מאובטחים בסביבות ענן רבות, גילוי משאבי ענן המבוססים על תכונות אבטחה ומערכות תומכות החלטה הקשורות למשאבי ענן ודרישות יישום. אבטחת מידע היא אחד הדברים העיקריים שמאפשרים לאמץ טכנולוגיות ענן, אבל – כמובן שפתרונות המותקנים בארגון עצמו ממשיכים להיות חשובים אף הם".

אירועים קרובים