תוכן שיווקי

VMware ו-Intel Security הכריזו על פתרון משולב להגנה מפני איומים חדשים

19/07/2015 14:22
מתגוננות מאיומים. VMware ו-Intel Security

VMware ו-Intel Security (מק'אפי) הכריזו על שיתוף פעולה שיאפשר לארגונים הגנה מתקדמת מאיומים רבים שלא מאותרים בעזרת בקרות האבטחה הקיימות. הפתרון המשותף מספק שירותי מניעה שנועדו להגן ולפשט את התנועה בתוך הדטה סנטר. בזכות הפתרון החדש ייהנו תאגידים וספקי שירות מתיאום פשוט, ומהיכולות והשירותים המתקדמים בתוך הדטה סנטר המסופקים על ידי אינטל. פתרון זה יביא למינוף תפיסת דטה סנטר מוגדר התוכנה (SDDC) ופלטפורמת NSX של VMware, על מנת להפוך את הליך ההפצה והאכיפה של פלטפורמת הביטחון של McAfee Network לאוטומטי.

"שיתוף הפעולה בין VMware ו-Intel Security מספק ערך מוסף ללקוחות המשותפים שלנו, בכך  שהוא מאפשר להם להגן על עצמם ברמה גבוהה מתוך הדטה סנטר. השילוב בין VMware NSX ל-McAfee NSP  מאבטח עומסי עבודה ומאפשר ללקוחות שדרוג דינאמי בהתאם לצורך של שירותי האבטחה" אמר טום קורן, סמנכ"ל בכיר לאבטחה ב-VMware.

"בזכות השילוב בין Intel Security ל-VMware, מאפשר פתרון McAfee NSP בשילוב VMware NSX ללקוחות ליישם יכולות אבטחה מתקדמות להגנה על תנועה בתוך הדטה סנטר מכיוון מזרח למערב, שהיא רוב התנועה בסביבות אלו. פתרון McAfee NSP הוא בעל יתרון של מיקרו סגמנטציה שקיים בפלטפורמת NSX  של VMware והוא יוצר סביבה, המיועדת להגן על הנכסים של הארגונים מפני איומים מתקדמים", מסר ראג'ה פאטל, מנהל כללי ליחידת אבטחת עסקים בIntel Security.

אירועים קרובים