תוכן שיווקי

כל הפלוסים של Office 365 ProPlus

20/11/2014 12:29

מאת: אלעד נחום, מיקרוסופט ישראל

סביבת העבודה הארגונית עוברת בשנים האחרונות טרנספורמציה מהותית ודפוסי עבודה חדשים הופכים להיות חלק בלתי נפרד מההתנהלות הארגונית. המחשבים הניידים היוו את  הסנונית הראשונה שבישרה את מהפכת העבודה מכל מקום ובכל זמן, והטאבלטים והסמארטפונים היו אלו שהשלימו אותה. כתוצאה מכך, משתמשים ועסקים מצפים כיום לפרודוקטיביות עסקית רציפה שאינה תלויית מקום או זמן.

כיום, בעידן הענן, מוצעות  שתי חלופות לעסקים וארגונים: Office Professional Plus 2013 ו-Office 365 ProPlus, שמגיעה כחלק משירות הענן.

Office 365 ProPlus הוא למעשה ה-Office החדש, שמגיע הפעם כשירות. הוא מכיל את כל סט האפליקציות של Office 2013 Professional Plus ובנוסף, מאפשר למשתמשים שימוש ביכולות העדכניות ביותר של ה-Office החדש, הכולל שניתן להתקין אותו על חמישה מכשירים.

אלעד נחום, מומחה פתרונות ענן, מיקרוסופט ישראל

אלעד נחום, מומחה פתרונות ענן, מיקרוסופט ישראל

במאמר זה אסקור בקצרה את היתרונות שמספקת גרסת Office 365 ProPlus ואת המשמעויות השונות בהיבטי הפריסה וההטמעה הארגונית.

שליטה בעדכונים
יתרון חשוב של Office 365 ProPlus טמון במדיניות ההפצה, המאפשרת רמת שליטה גבוהה, הן בזמן ההפצה והן לאחר מכן באמצעות קבצי הגדרה או Group Policies. ארגונים שאינם מעוניינים לקבל עדכונים אוטומטיים מהענן יכולים להרים כונני שיתוף מקומיים, שאליהם יוכנסו רק אותם עדכונים שהארגון רוצה להפיץ, והעמדות השונות יורידו עדכונים רק מאותו כונן משותף. בצורה זו ניתן להפיץ חבילות עדכונים שונות לקבוצות שונות בארגון בצורה קלה ונוחה למנהלי הרשתות.

המסמכים נשמרים בענן או מקומית
חשוב לדעת כי חבילת התוכנות של ה-Office 365 ProPlus מותקנת מקומית על שולחנות העבודה. את המסמכים ניתן לשמור בכל המקומות שהם נשמרו בהם עד עכשיו. כמובן שמעבר לכך, ניתן להשתמש בשירותי אחסון הקבצים בענן לרבות OneDrive For Business  המספק שטח אחסון של 1TB לכל משתמש.

לא נדרשת חיבוריות קבועה לאינטרנט
כאמור, ה-Office 365 ProPlus מותקן גם מקומית על שולחנות העבודה. הוא מבצע את בדיקות הרישוי מול השרת בענן ולכן מספיקה חיבוריות לאינטרנט רק פעם בכל 30 יום. מנגנון זה מאפשר להתקין לכל עובד את ה- Office על גבי עד 5 מכשירים למשתמש ומאפשר לארגון את היכולת "לקחת בחזרה" בקלות את הרישוי ממשתמש שעזב את החברה.

ה-Office החדיש ביותר
Office 365 ProPlus שומר תמיד על היותו ה- Office החדש ביותר, שכולל את כל הפיצ'רים המתקדמים ביותר.
עם הזמן ניתן יהיה לראות יותר עדכוני תוכנה שמגיעים קודם לגרסת ה- Office 365 ProPlus (ורק חלקם יגיעו לאחר מכן גם – Office Professional Plus 2013) אשר יאפשרו למשתמשים ולארגון את השימוש ביכולות העדכניות ביותר של ה- Office החדש.

שקיפות משתמשים
Office 365 ProPlus מותקן לצד גרסאות ישנות יותר של אופיס, כך שניתן יהיה לבצע פריסה ארגונית חלקה יותר תוך הקטנת הסיכון בבעיות תאימות מסמכים.
בנוסף, עדכוני התוכנה מועברים למשתמשים ללא הפרעה. העדכונים מועברים ברקע למטמון ובפעם הבאה שהמשתמש סוגר ופותח מחדש יישום של Office, הוא כבר מעודכן.

הפצה באמצעות כלי ההפצה הקיימים בארגון
Office 365 ProPlus מציע אפשרויות פריסה גמישות וחדשות אך גם ניתן להפצה תוך שימוש בכלי ההפצה הקיימים בארגון. בסופו של דבר מדובר ב- Package דומה לזה של ה- MSI, רק שכעת מצויד מנגנון ההפצה בטכנולוגיה חדשה ומשופרת שנקראת Click-2-Run. ה- Package מגיע עם קובץ הגדרות ואף ניתן לשליטה באמצעות GPO. כמו כן, ניתן לבצע את ההפצה עם SCCM או עם כלי הפצה נוספים.

תאימות עם פתרונות TS
חבילת ה- Office 365 ProPlus מספקת בנוסף את האפשרות להתקנה על גבי שרתי Terminal ועבודה בצורה חלקה למשתמש.  הדבר כולל תמיכה ב- SSO, כך שהמשתמש שמתחבר לשרת ה- Terminal ופותח את ה- Office, מתחבר אוטומטית עם ה- Credentials שלו ומקבל את כל המסמכים האחרונים, המקומות האחרונים ששמר בהם וכו'.
לסיכום, אוסף החידושים הגלומים בחבילת ה- Office 365 ProPlus מספק למנהלי IT בארגונים שורה של יתרונות המאפשרים לצמצם את זמני הניהול, להאיץ את פעילות ההפצה ולשפר את חוויית המשתמש.

אלעד נחום הנו : Technical Solutions Professional – Productivity Online – Microsoft Israel

 מיקרוסופט מזמינה אתכם להכיר את פתרונות הענן לארגונים

אירועים קרובים