Android Auto 12 זמינה לכולם – מה חדש?

גוגל שחררה את הגירסה האחרונה שלה לרכב, שהמתמקדת בעיקר ביציבות המערכת, שכלול התאימות לדגמי מכוניות שונים ושירותים לפלח ההולך וגדל של כלי רכב חשמליים

גירסה חדשה של Android Auto.

לעומת קצב העדכונים המהיר של אנדרואיד לטלפונים, קצב העדכונים של Android Auto הוא איטי בהרבה – אם בשל מורכבות התוכנות לרכב, או הצורך בבדיקות קפדניות ואימות תאימות על פני מגוון רחב של יצרניות ודגמי רכב.

כעת שחררה גוגל את גירסת Android Auto 12.0 לכל המשתמשים, המתמקדת בעיקר בשיפורים בסיסיים.

העדכון מביא כמה שיפורים לפונקציונליות הליבה של Android Auto. יציבות המערכת מתחזקת, מבטיחה פעולה חלקה יותר וממזערת את הסבירות לקריסות או תקלות. בנוסף, התאימות לדגמי מכוניות שונים משתכללת עוד יותר ומאפשרת למגוון רחב יותר של כלי רכב להשתלב בצורה חלקה עם פלטפורמת Android Auto.

אחד העדכונים שהמשתמשים חיכו לו הוא אפליקציות הזרמת וידיאו כגון יו-טיוב ונטפליקס, המאפשרים לנהגים ולנוסעים ליהנות מתוכן בתוך הרכב. עם זאת, אמצעי בטיחות מבטיחים שהאפליקציות הללו נגישות רק כאשר הרכב אינו בתנועה.

בנוסף, העדכון כולל מגוון יישומים אחרים, כגון דפדפני אינטרנט ומשחקים חדשים, המרחיבים את היכולות של Android Auto מעבר לניווט ולמוזיקה. גוגל גם רמזה שמפתחים יכולים כעת למנף את הפונקציונליות החדשה כדי ליצור חוויות משתמש מותאמות יותר.

Android Auto 12.0 גם משלבת בעדינות את שפת העיצוב Material You באפליקציה לנייד שלה. בעוד שממשק קונסולת הרכב שומר על עיצוב Coolwalk המוכר שלו, האפליקציה לנייד כוללת כעת עיצוב צבע דינמי, המבוסס על הטפט של המשתמש, ויוצר חוויה אישית ועקבית יותר מבחינה ויזואלית.

תכונה נוספת, בעלת פוטנציאל משמעותי עבור נהגי רכב חשמלי היא "קבל פונקציות עבור מפות". כאשר היא מופעלת בהגדרות, היא מסמיכה את מפות גוגל לספק פונקציונליות ספציפית לרכב חשמלי. עם ההפעלה, מפות גוגל נותנת עדיפות למסלולים עם צריכת אנרגיה נמוכה יותר, תכונה חשובה למיצוי הטווח של רכב חשמלי. בנוסף, תחנות טעינה תואמות מוצגות על המפה, מה שמאפשר לנהגים לאתר ולתכנן בקלות את עצירות הטעינה שלהם. שילוב זה עם פונקציות ספציפיות לרכב כשמלי מדגיש את המחויבות של גוגל לספק שירות לפלח ההולך וגדל של כלי רכב חשמליים.

תגובות

(5)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. חג ושמח

    אלוהים כמה שגיאות כתיב וניסוח בידיעה. אין לכם כסף להגהה?

אירועים קרובים