לא רק ספוטיפיי: גם אמזון מיוזיק תציע יצירת פלייליסטים בעזרת GenAI

התכונה, שזכתה לשם 'מאסטרו', היא למעשה סייע בינה מלאכותית שישרת משתמשים לשם יצירת רשימות השמעה אישיות, לפי העדפותיהם המדויקות, ונמצאת כרגע בבדיקת בטא אצל קבוצה מצומצמת של משתמשים בארה"ב

ייצור פלייליסטים לפי הוראות המשתמשים. מאסטרו של אמזון מיוזיק.

אמזון מיוזיק (Amazon Music) השיקה לאחרונה תכונת AI חדשה, שאמורה לשדרג את חוויית יצירת הפלייליסטים של המאזינים. התכונה, שזכתה לשם 'מאסטרו' (Maestro), נמצאת כרגע בבדיקת בטא אצל קבוצה מצומצמת של משתמשים בארה"ב במכשירי iOS ואנדרואיד.

הסייע ישמח ליצירתיות בפרומפטים

כדי להבין מה אמורה 'מאסטרו' לעשות, אפשר לדמיין אותה כ-די ג'יי AI אישי – המשתמשים יספרו לכלי מה הוייב שלהם ומה בא להם לשמוע, והוא יספק להם בתגובה את הפסקול המושלם למצב. מה שמעניין בסייע ה-AI 'מאסטרו' הוא שביכולתו ליצור פלייליסט מותאם אישית הן בעקבות תיאור מילולי של מצב הרוח או הרצונות/הכוונות, והן בהתאמה לפעילות או אפילו לאימוג'ים שהמשתמשים יבחרו לספק לו כפרומפט (הנחייה).

לפי הסברי אמזון, הפעלת 'מאסטרו' עתידה להיות פשוטה ומהנה –  לכשהתכונה תעבור את שלב הפיילוט באפליקציית Amazon Music, המשתמשים יראו את 'מאסטרו' במסך הבית שלהם או כאשר ילחצו על "+" כדי ליצור פלייליסט חדש. כל מה שעליהם לעשות הוא לומר לסייע מה הם רוצים, בדיבור, בהקלדה או אפילו באופן יצירתי – עם אימוג'ים.

ניתן יהיה לספק לו פרומפטים מבוססי אימוג'ים. ,מאסטרו' של אמזון מיוזיק.

ניתן יהיה לספק לו פרומפטים מבוססי אימוג'ים. ,מאסטרו' של אמזון מיוזיק.

אמזון מספרת כי בתוך שניות הכלי ייצור פלייליסט ייחודי עבור המשתמש, המבוסס על הבקשה הספציפית ש'יבל. לבוחנים הסבירה החברה כי מכיוון ש-'מאסטרו' עדיין בפיתוח, ייתכן שהוא לא תמיד יקלע במדויק בפעם הראשונה, אבל צוות אמזון מיוזיק לומד באופן פעיל ממשוב משתמשים, כדי להפוך את 'מאסטרו' לשירות שחובבי המוזיקה יוכלו באמת ליהנות ממנו ולעשות בו שימוש נרחב.

בכל מקרה יצוין שלכשהשירות יבשיל ויסיים את של הפיילוט, הוא יוצא למנויים ברמת Unlimited בעוד שחברי Prime ומשתמשים ברמה החינמית יכולים ליהנות מתצוגות מקדימות של 30 שניות לרשימות. עם זאת אמזון ציינה כי היא מתכננת להרחיב את הגישה ל-'מאסטרו' שלה במשך הזמן.

נזכיר כי מי שהקדימה את אמזון מיוזיק בכשבוע, והשיקה פיילוט לשירות דומה היא המתחרה הגדולה שלה – ספוטיפיי. כפי שדיווחנו ביום ג' שעבר, התכונה החדשה שאותה בודקים כעת בספוטיפיי, AI Playlist שמה, תאפשר למשתמשים ליצור רשימות השמעה על סמך הנחיות טקסטואליות שיכתבו לבוט ה-GenAI. התכונה החדשנית הזו, שנמצאת גם אצל ספוטיפיי בשלבי בטא, זמינה למשתמשי פרימיום (בתשלום) בבריטניה ובאוסטרליה, הן במכשירי אנדרואיד והן במכשירים מבוססי iOS. עכשיו נותר לראות מי תסיים את הבדיקה ראשונה ותציע ראשונה את השירות באופן נרחב למשתמשים בתשלום שלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים