"ההשקעות שבוצעו בדיגיטל לפני ה-7 באוקטובר – החזירו עצמן בענק"

כך אמר ליאור לוי, מנכ"ל ומייסד פרולוג'יק, מפיצת סולארווינדס בישראל, בוובינר שערכה החברה ● לדבריו, "התלות בדיגיטל העלתה את הקריטיות של מערכת ניטור וניהול הנכסים הדיגיטליים"

ליאור לוי, מנכ"ל ומייסד פרולוג'יק.

"ישראל מתמודדת עם תרחיש לא צפוי: מלחמה רב-זירתית וממושכת, משק שעבר לשגרת חירום, מאות אלפי מגויסים למילואים, למעלה מ-100 אלף מפונים, חבלי ארץ שלמים שהתרוקנו מיושביהם. אחד הגורמים המאפשרים למרבית הציבור להמשיך בחייו בשגרת החירום, הוא הטרנספורמציה הדיגיטלית. חלק גדול מהמשק הישראלי החל במסע לשינוי הדיגיטלי – וההשקעה האדירה שבוצעה בהעברת שירותים רבים לדיגיטל – בקורונה ובעקבותיה – מחזירה את עצמה כעת, ובענק", כך אמר ליאור לוי, מנכ"ל ומייסד פרולוג'יק (Prologic).

לוי דיבר בפתחו של וובינר שערכה החברה באחרונה, בהשתתפות של כמה עשרות מנהלי תשתיות בארגונים בארץ. פרולוג'יק משווקת ומפיצה את מוצרי סולארווינדס (SolarWinds) בישראל.

לדברי לוי, "לצד היתרונות האדירים אותם הדיגיטל מעניק, נוצרה, במקביל, גם תלות גבוהה בטכנולוגיה. כך לדוגמה, שירות בנקאי בדיגיטל צריך להיות זמין מסביב לשעון, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. הדבר נכון עוד יותר בתקופה זו, בה הלקוחות מצפים לזמינות מלאה ולביצועי שיא. כדי לעמוד בציפיות הללו, ארגונים חייבים להשקיע ביכולות ניטור וניהול של הנכסים הדיגיטליים ושל התשתיות הטכנולוגיות התומכות בהם. זה קריטי, זה מחויב המציאות בשגרה, ועל אחת כמה וכמה – בחירום".

"הפלטפורמה של סולארווינדס", ציין לוי, "עורכת ניהול וניטור של נכסי ה-IT הארגוניים. היא משמשת כיום יותר מ-300 אלף ארגונים, ב-190 מדינות, בהם 498 מארגוני Fortune 500. אף שהיא עשירה ביכולות, מדובר בפלטפורמה פשוטה להתקנה, הטמעה ותפעול, והיא מביאה לשמירה על מודל עלויות סביר".

"שיתוף הפעולה בין פרולוג'יק לסולארווינדס נבנה משך יותר מ-15 שנים", סיפר לוי. "במהלך שנים אלו בנינו אקו-סיסטם סביב פתרונות החברה. מאות ארגונים בחרו בפלטפורמה, ואנו עובדים לצד יותר מעשרה שותפים המטמיעים אותה בישראל. נבנתה פה קהילה של מאות מקצועני IT, המתמחה בהיצע הפתרונות של החברה. בנוסף, השקענו רבות בהקמת מרכז ידע ותמיכה ישראלי לתחום. המרכז מסייע לשותפים וללקוחות בכל התהליכים הקשורים לקדם המכירות ולאחריהן להטמעות ולתמיכה שוטפת, וכן מסייע בחיבור למשאבי ידע שיש בחברה העולמית".

לירון פרבר, מנהלת הטכנולוגיות של פרולוג'יק.

לירון פרבר, מנהלת הטכנולוגיות של פרולוג'יק. צילום: ניב קנטור

נדרשת תמונת ניטור אחודה

לירון פרבר, מנהלת הטכנולוגיות הראשית בפרולוג'יק, הציגה את פלטפורמת SolarWinds Hybrid Cloud Observability.

"מדובר בפלטפורמה אחודה, המעניקה יכולות ניטור לעומק של סביבות מחשוב מבוזרות, היברידיות, ומורכבות", ציינה פרבר, שדיברה אף היא בוובינר. "היא מסוגלת להחליף עד 15 כלים שונים לניהול ולניטור IT, שנמצאים היום בשימוש בארגונים. הביזור הזה מקשה על יצירת תמונה אחודה של מצב תשתיות ה-IT בארגון, ומקשה על המנמ"ר.ית ומנהלי התשתיות שלהם.ן לנהל את פעילות המערכות בצורה מיטבית. הדבר נכון עוד יותר כאשר אנו מדברים על ארגון ישראלי שמתמודד עם אתגרי הדיגיטל וצריך להיות מסוגל לספק ביצועי שיא – בתקופה שהיא לא פשוטה".

לדברי פרבר, "הפלטפורמה כוללת לוח מחוונים (דשבורד) אחוד, המציג את תוצאות הניטור, ובנוסף כולל המלצות מבוססות בינה מלאכותית, המסייעות בניהול פרואקטיבי של כלל סביבות המחשוב".

היא הוסיפה כי "החיבור העמוק בינינו ובין סולארווינדס משרת את הלקוחות בארץ, ואת האקו-סיסטם סביב התחום והחברה. הצוותים שלנו, שבראשם אני עומדת, מביאים לשולחן ניסיון עשיר וארוך שנים עם הפלטפורמה. יש לנו היכרות עמוקה איתה ועם מקורות ידע נוספים בחברה העולמית. בישראל נוצרה זהות בין שתי החברות – החיבור ביניהן מייצר עבור הלקוחות הארגוניים ערך מוסף גבוה".

"אנו מאפשרים לארגונים לשפר באופן תמידי את ביצועי המחשוב, הזמינות של המערכות, השירותים והיישומים", סיכמה פרבר. "עם הפלטפורמה של סולארווינדס, אנו מסייעים לארגונים לשפר את החוויה הדיגיטלית שלהם, ולעשות זאת בסביבות ענן, או סביבות היברידיות מורכבות, מגוונות ומבוזרות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים