"הבינה המלאכותית – כרית האוויר של מנהלי הרשתות"

"ה-AI קריטית בעולם הרישות - היא מאפשרת לייעל תהליכים הכרוכים בתפעול הרשת, להניב חיסכון במשאבים, לשפר את הידע הטכנולוגי של הארגון ולהגדיל את הרווחיות", אמר איציק מלכה, מנכ"ל ג'וניפר ישראל

איציק מלכה, מנכ''ל ג'וניפר נטוורקס ישראל.

"הארגונים ניצבים למול שורת אתגרים: עליהם לפעול באופן יעיל וחסכוני יותר, ומנגד, הם נדרשים להגדיל את נתח השוק והיקף הפעילות. כמו כן, עליהם לחדש באופן מתמיד, כי רק החדשנות היא שתניע את הצלחת הארגון. הדרך להזרקת החדשנות בארגונים עוברת דרך בינה המלאכותית – היא שתשמש עבור המנמ"ר.ית בכל ארגון כ-'גלגל הצלה', כ-'כרית אוויר'. ה-AI תסייע להם לשרוד את תפקידם, ולהצליח", כך אמר איציק מלכה, מנכ"ל ג'וניפר ישראל.

הסניף הישראלי של ענקית הרישות קיים היום (ג') כנס, בהפקת אנשים ומחשבים, באולם פוינט במגדלי עזריאלי בתל אביב, בהשתתפות נציגי עשרות מלקוחות החברה. מלכה אמר לאנשים ומחשבים כי "פעמים רבות אנחנו שומעים ש-'רישות זה צנרת'. כאשר זה עובד – הכול טוב, עד לשלב שבו זה לא עובד. או אז, הנזקים הם עצומים – בשל נפילה, השבתה, אובדן מוניטין, הפסדים כספיים, פגיעה בעסקים ובלקוחות, וחמור מזה – חשש לפגיעה בחיי אדם, אם הלקוח הוא ארגון רפואי מציל חיים. לכן אנחנו מאמינים ש-'כל חיבור נוגע וחשוב'. זה שאתה מחובר לא גורם בהכרח לכך שגם חוויית המשתמש תהיה טובה. זהו האזור שבו אנחנו מתמקדים, ופותרים את הבעיה הגדולה ביותר של ארגונים: הצורך להבין ולשפר את חוויית המשתמש".

"הבינה המלאכותית קריטית בעולם הרישות", ציין. "היא מעניקה למנהלי הרשתות בארגונים את היכולת לייעל תהליכים הכרוכים בתפעול של הרשת, להניב חיסכון במשאבים, להביא לשיפור הידע הטכנולוגי של הארגון ובסופו של דבר – להגדיל את הרווחיות".

"הטמענו רכיבי בינה מלאכותית לאורך ולרוחב הרשת"

לדברי מלכה, "ב-2023, חברות רבות בישראל הטמיעו מוצרים מבוססי AI במחלקות ה-IT הארגוניות – רובן חברות היי-טק, שמבינות את התחום. הלקוח הישראלי למד להבחין בין פתרונות IT שנולדו ופותחו 'מלידה' עם מנועי בינה מלאכותית – לבין מוצרים ושירותים ותיקים, שמותגו מחדש כמוצרי AI. ארגונים החלו למדוד את השיפור בתפקוד ה-IT בארגון בשל שילוב AI: החל ממדידה כספית וכלה במדידה איכותית של שיפור החוויה בו".

הוא אמר כי "ג'וניפר פועלת בעולם ה-AI מזה חמש שנים, בעקבות רכישת מיסט ב-2019 והטמעת רכיבי בינה מלאכותית לאורך ולרוחב הרשת, לטובת תפעולה באופן חכם, מבוסס AI. על בסיס רכישה זו פיתחנו את טכנולוגיית ה-Mist AI שלנו. מאז סוף העשור הקודם, ג'וניפר פעלה להפיכתה לחברה מבוססת תוכנה ולהזרקת בינה מלאכותית ברחבי עולם הרשת. ההתמקדות שלנו בשירותי בינה מלאכותית יצרה הרבה רעש בשוק, בשל העניין הרב של הלקוחות בתחום – ובהתאמה, מוצרי Mist AI היוו אחד ממנועי הצמיחה העיקריים של החברה. לקוחות רבים מעידים שלאחר הטמעת רכיבי ה-AI, יש הרבה פחות תקלות והן נפתרות יותר מהר, כי האלגוריתם שלנו משתפר כל הזמן".

השנה שהייתה, וזו שתהיה

"ג'וניפר סיימה את שנתה הכספית 2023 עם נתוני שיא, כולל מכירות בהיקף של יותר מ-5.5 מיליארד דולר. עסקי התוכנה של החברה צמחו ב-27% ותחום הבינה המלאכותית גדל ב-40%. זה שלוש שנים ברציפות אנחנו מדורגים כמובילים בתחומי הפעילות שלנו אצל חברות המחקר", הוסיף מלכה.

במבט לעתיד, הוא אמר כי "2024 תתאפיין בהאצת החדירה של פתרונות תקשורת ואבטחה מבוססי AI בחברות בישראל, גם מסורתיות ו-'שמרניות'. הבינה המלאכותית תאפשר להן תפעול קל יותר של מערכות IT, חיסכון בכוח אדם מיומן, תיקון בעיות בצורה פרו-אקטיבית ושיפור חוויית המשתמש. בעקבות השינויים שחלו בשוק, לצד היכולות הייחודיות שלנו בעולם ה-AI ברישות, אני מעריך שהגידול בהיקף פעילותנו יימשך השנה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים