חדש: AI Copilot Pro לעסקים קטנים ו-Copilot פרימיום ליחידים

Copilot הוא סייע הבינה המלאכותית של החברה, המבוסס על מודל השפה הגדול של שותפתה העסקית OpenAI, החברה שפיתחה את ChatGPT ● מה השירות כולל וכמה יעלה?

מייצר תועלת רבה לארגון, לצד סיכוי עסקי. CoPilot של מיקרוסופט.

מיקרוסופט מרחיבה את שירות המשתמשים שיכולים לרכוש מנוי, כדי להשתמש בתכונות המורחבות של Copilot, סייע הבינה המלאכותית שלה.

כזכור השיקה החברה לפני כחודשיים את האפשרות לארגונים עם יותר מ-300 רישיונות של אופיס (Office) להשתמש בתכונות של Copilot עבור יישומי אופיס, מוורד ועד אאוטלוק. מעתה התכונות הללו יהיו זמינות, בתשלום, עבור כל משתמש עסקי שיש לו מנוי Microsoft 365 מסוג Business Premium או Business Standard.

ויותר מכך, גם משתמשים צרכניים שמנויים ל-Microsoft 365 יוכלו תמורת תשלום נוסף, בגובה של 20 דולר לחודש – לעומת 30 דולר של מנוי עסקי – לבחור להשתמש בגרסה המתקדמת יותר, Copilot Pro ביישומי האופיס, כשבנוסף מובטח להם שהם יקבלו ראשונים את העדכונים למודלים של הבינה המלאכותית מבית היוצר של OpenAI וכן יוכלו ליצור צ'אבוטים מבוססי GPT לשימושם האישי.

התשלום עבור Copilot Pro יאפשר למשתמשים ללבנות מצגות פאוור פוינט על ידי שימוש בצ'אבוט מובנה, לכתוב תקצירי מסמכים על פי מספר הוראות בלבד, ועוד.

"בין אם אתם זקוקים לעזרה מתקדמת בכתיבה, קידוד, עיצוב, מחקר או למידה, Copilot Pro מוביל לביצועים, פרודוקטיביות ויצירתיות טובים יותר", נכתב בבלוג הרשמי של החברה בהודעה על השירות.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים