חדש ב-Copilot: כלי ליצירת שירים בצ'אטבוט ה-AI של מיקרוסופט

מיקרוסופט הוסיפה לצ'אטבוט Copilot שלה את Suno - כלי ליצירת מוזיקה בעזרת AI שיכול ליצור שירים מותאמים אישית תוך שניות

ליצור מוזיקה בעזרת AI.

צ'אטבוט הבינה המלאכותית של מיקרוסופט, Copilot, יוכל כעת להפיק שירי בינה מלאכותית לפי דרישה – הודות לתוסף חדש בשם Suno – סטארט-אפ של מוזיקת AI מקיימברידג' שמציע ב-דיסקורד (Discord) כלי להלחנת שיר מקורי – עם מילים – על סמך הנחיה בטקסט. משתמשי Copilot יוכלו לגשת ל-Suno באמצעות הצ'אטבוט של מיקרוסופט.

כדי להתחיל ליצור מוזיקה, משתמשי Copilot צריכים רק להיכנס לחשבונות שלהם ולהפעיל את התוסף של Suno – או ללחוץ על הלוגו, "צור מוזיקה עם Suno". לאחר מכן, המשתמשים צריכים להזין הנחיית טקסט פשוטה בת שורה אחת או שתיים, המתארת ​​את השיר הרצוי, כגון "כתוב שיר על חתולים בסגנון Cat Power" (שם הבמה של המוזיקאית האמריקנית שרלין מארי מרשל). לאחר מכן Suno יפיק שיר מקורי – בדרך כלל באורך של דקה או שתיים – עם תמליל של המילים.

לפי מיקרוסופט, הבדל מרכזי אחד בין התוסף לכלי בדיסקורד של Suno הוא, שהתוסף בצ'אטבוט יכול ליצור רק שיר אחד לכל תוצאת חיפוש, בעוד שה-AI באתר של Suno יפיק שני שירים בכל הנחיה.

התוסף של מיקרוסופט ב- Copilot.

התוסף של מיקרוסופט ב- Copilot. צילום: מיקרוסופט

יש לציין שקיימים כבר כלי AI למוזיקה, כמו הקוד הפתוח AudioCraft של מטא, שגם מייצר שירים המבוססים על הנחיות טקסטואליות, וכלי יו-טיוב של גוגל, שמפיק רצועות מוזיקה מקוריות על סמך זמזום או הנחיית טקסט. בנוסף ל-Suno, יש גם כמה סטארט-אפים של מוזיקת בינה מלאכותית, המציעים כלים דומים, כמו Soundful, Magenta, Beatbox (שיכול ליצור ביטים ורצועות אינסטרומנטליות), Soundraw, Loudly, Boomy, Beatoven.ai ועוד רבים אחרים.

Suno אוסרת על המשתמשים החינמיים שלה לייצר רווח ביו-טיוב או בספוטיפיי משירי AI שנוצרו באמצעות הכלי שלה, אבל היא מעניקה למשתמשים בתשלום זכויות מסחריות לשירים שלהם. עם זאת, כותבי צללים צריכים לדעת, ש-Suno היא הבעלים של הזכויות על כל השירים שנוצרו על ידי משתמשים בחינם – אם כי שיתוף בפלטפורמות חברתיות או שימושים לא מסחריים אחרים מותרים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יעל

    שיר אהבה חד צדדית. את השיר שרה נערה שמתחילה להבין שהיא לסבית. המשפט שהכי הרבה פעמים מופיע בשיר הוא ״למה אני תמיד מתאהבת בסטרייטיות, אני כזאת טיפשה…״ סוג השיר הוא מוניקה סקס. הנערה מתאהבת במישהי ״ שהשם שלה הוא שירלי. הנערה מספרת בשיר עד כמה שהיא אוהבת את שירלי ושזה גורם לה להרבה בלבול ושנאה עצמית.

אירועים קרובים