מה יהיה ה-גופן של השנה הבאה?

בעוד שחברות רבות מסכמות את 2023 – פייבר מסתכלת על 2024, וערכה סקר איזה גופן יככב בשנה הבאה ● התשובה: מונטסראט

גופן השנה הבאה: מונטסראט

סיכומי 2023 נמצאים בימים אלה בשיאם, אלא שפייבר כבר מסתכלת על 2024: בחברה בדקו כבר עכשיו משהו די מקורי – איזה גופן יככב ב-2024, והבחירה נפלה על מונטסראט (Montserrat).

לפי החברה, בחירת הגופן נעשתה בשתי רמות: האחת בקרב יותר מ-100 מעצבים גרפיים עצמאיים שמוכרים עבודות באמצעות Logo Maker של פייבר, והשנייה – בדיקה סטטיסטית של הרכישות שמבוצעות בשירות, של הגופן שנבחר בכל רכישה שכזו.

בשני המקרים, מונטסראט נבחר כגופן המוביל, אם כי החברה לא סיפקה מספרים בפועל. במקרה של המעצבים הוא ניצח את Bebas Neue ואת Poppins, ובמקרה של הסקירה הסטטיסטית הוא הוביל על פני Bellefair, ושוב על פני Poppins. הן בקרב המעצבים והן בסקירה הסטטיסטית, שלושת הגופנים במקומות הראשונים מובילים בפער גדול לפני הגופנים הרביעי ומטה ברשימות.

"מונטסראט הוא חביב הקהל בזכות הקווים הגיאומטריים הנקיים והאסתטיקה המודרנית שלו. הוא מציע מגוון רחב של משקלים וסגנונות – כך שקל וכיף מאוד לעבוד אתו במגוון רחב של מצבים. זו יכולה להיות בחירה מתאימה לעסקים שמטרתם לחדש את השפה החזותית שלהם עם גופן רב תכליתי ודינמי. במילים אחרות, למונטסראט יש גם צורה מאופיינת וגם פונקציונאליות ברורה", אמר נדב ברקן, סמנכ"ל העיצוב בפייבר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים