אמן תקים מרכז מו"פ בדרום בהשקעה של מיליוני שקלים

המרכז יפעל לצד שלושה משרדים שהחברה פתחה בדרום לפני המלחמה ● בניגוד לחברות אחרות, בקבוצת אמן לא מוציאים עובדים לחל"ת, אלא "מחפשים בנרות ומגייסים יותר מ-100 עובדים - כבר השנה"

בן פסטרנק, מנכ"ל קבוצת אמן.

קבוצת אמן תקים בקרוב מרכז מו"פ בדרום – כך נודע לאנשים ומחשבים. המרכז, שצפוי להיפתח בתחילת 2024, ימנה עשרות עובדים, ובהקמתו מושקעים מיליוני שקלים. עדיין לא ברור בדיוק היכן הוא ימוקם, אולם יש שני ישובים שעומדים על הפרק – ירוחם או מצפה רמון. המרכז ישרת שלושה סוגי לקוחות – סטארט-אפים מהדרום, ארגונים גדולים יותר מאזור זה וכן כלל לקוחות אמן. הקמת המרכז היא צעד משלים לפתיחתם של שלושה משרדים בדרום, בטרם המלחמה – באשדוד, באשקלון ובמשמר הנגב.

בן פסטרנק, מנכ"ל קבוצת אמן, אמר לאנשים ומחשבים כי "מלבד התרומה לקהילה שאנחנו, כמו כולם, שותפים לה בדרכים רבות, אנחנו מחויבים להיות מגויסים לטובת הכלכלה, כי אם הכלכלה לא תעבוד – אפשר 'לסגור את הבאסטה'. העוצמה הכלכלית של ישראל, ההיי-טק, היא הנשק הסודי של המדינה. אסור שזה לא יעבוד, זו אחת העוצמות המרכזיות של ישראל למול שכנותיה. נדרשת התגייסות לאומית להגדלת ההשקעה. יש להניע את גלגלי הכלכלה, שנעצרו".

לדבריו, "דווקא עכשיו הגדלנו את היקף ההשקעות שלנו, כאשר אינוקום מקבוצת אמן רכשה את ווביסקופ במיליוני שקלים. המטרה ברכישה היא להגדיל את יכולות הנראות של המנמ"רים ואנשי צוותם על מה שקורה מערכי המחשוב שלהם. תנאי העסקה לא השתנו, אף שהתנאים בשוק השתנו, בגלל המלחמה".

מחפשים 100 עובדים – גם בימי המלחמה

קבוצת אמן מספקת מגוון שירותים ופתרונות, ויש לה 11 חברות בנות בכל עולמות התוכן שב-IT. פסטרנק פירט: "אנחנו מתמחים בפתרונות IT עסקיים לארגונים גדולים ובינוניים מכל המגזרים, בתחומים מגוונים – דאטה עם ניהול נתונים, BI ו-AI, פיתוח תוכנה, יישום ובניית תשתיות, דיגיטל, ייעול שרשרת אספקה, ניהול ידע, הגנת סייבר, אבטחת מידע, מערכות ארגוניות, RPA ועוד".

קבוצת אמן

קבוצת אמן

יש לקבוצת אמן כמעט 4,000 עובדים, כ-80% מהם בארץ. היא מפעילה מרכזים בעולם, בהם שלושה מרכזי פיתוח באירופה – בפורטוגל, בפולין ובסרביה. "המרכזים הללו יכולים להוות פתרון זמני למחסור שיש כיום בכוח אדם בישראל, באמצעות העסקה מרחוק", אמר.

בניגוד לחברות אחרות, אמן לא מוציאה עובדים לחל"ת, אלא "אנחנו מחפשים בנרות ומגייסים יותר מ-100 עובדים – כבר השנה", ציין פסטרנק.

"יש לאמן שלושה תחומי פעילות מרכזיים: האחד, פעילות אמן דיגיטל, עם יותר מ-1,000 עובדים שעוסקים, בין השאר, בתחומי ה-UI/UX והפיתוח. השני – דאטה, אנליטיקה ו-BI, עם איטרניטי, שעוסקת בתחום ה-AI. התחום השלישי הוא חברת הפצת מוצרי התוכנה אינוקום, ובתוכה, בין היתר, מוצרי הגנת הסייבר של פאלו אלטו. אלה מהווים 25%-30% מכלל פעילות אינוקום. זאת, לצד סיטריקס ורובריק. המרכולת של אינוקום גדלה ללא הרף, בין השאר כי פאלו אלטו רוכשת חברות רבות ומגדילה את היצע הגנת הסייבר שלה", אמר.

"מנוע צמיחה נוסף הוא הייצוג שלנו בארץ את חברת ה-ERP השלישית בגודלה בעולם, אינפור", ציין פסטרנק. "השוק צמא לפתרונות שאינם של סאפ ואורקל, ואנחנו מציעים להם פתרון בענן, בעברית מלאה. לאינפור יש יותר מ-70 אלף לקוחות ארגוניים בעולם ואנחנו בדרך לסגירת הפרויקט הראשון שלנו אצל לקוח אנטרפרייז, בהיקף כספי של עשרות מיליוני שקלים. אני מעריך שבשנה הבאה יהיו לנו חמישה פרויקטים בתחום, בארגונים גדולים. הם יצטרפו ללקוחות קיימים בארץ, דוגמת מפעלי נייר חדרה, דלתא גליל ואקרשטיין, שיוכלו לעבור מהקרקע (און-פרמיס) לענן באופן שקוף ובעלות פחותה מהמתחרים. יש לנו אסטרטגיה חזקה ומגובשת להוביל את השוק המקומי בפתרונות המובילים והמעודכנים ביותר בענף ה-ERP, כי אנחנו פועלים בתחום מזה שלושה עשורים. נביא בשורה משמעותית לישראל בהקשר זה".

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים