למרות המלחמה ואי הוודאות: קבוצת אמן מגייסת 100 עובדים

דרושים: מפתחים, אנשי סייבר,אנליסטים ומנהלי פרויקטים * על כל מועמד שיגיע לראיון עבודה, הקבוצה תתרום 500 שקלים לעמותת "עיגול לטובה" עבור תושבי העוטף והחיילים

קבוצת אמן מגייסת בימים אלה, למרות המלחמה והמצב הכלכלי הרגיש, 100 עובדים, לתפקידים של מפתחים, אנשי סייבר, אנליסטים ומנהלי פרויקטים.

עוד הודיעה הקבוצה, כי על כל מועמד שיגיע לראיון עבודה, הקבוצה תתרום 500 שקלים לעמותת עיגול לטובה עבור תושבי העוטף והחיילים

אלון רייטר, סמנכ"ל משאבי אנוש ומיקור חוץ באמן: ״אנחנו נמצאים בתקופה קשה ומורכבת לכל עם ישראל, ישנה חשיבות גדולה לשמור ככל הניתן על ההמשכיות התעסוקתית כדי לא לפגוע במשק ולמנוע משבר כלכלי בנוסף לביטחוני. אנחנו מחפשים את מיטב אנשי התוכנה, הסייבר, והאנליטיקה שיוכלו להיכנס לחברה ולעזור להמשיך איתנו את הגדילה וההתעצמות של החברה״.

קבוצת אמן מספקת מגוון רחב של שירותים ופתרונות ויש לה 11 חברות בנות, המעניקות פתרונות טכנולוגיים העונים על צורכי השוק בתחומים טכנולוגיים מגוונים –בהם ניהול נתונים, פיתוח תוכנה, יישום ובניית תשתיות, דיגיטל, מיקור חוץ, ייעול שרשרת אספקה, מערכות ניהול מידע, הגנת סייבר, אבטחת מידע, ענן ועוד.

לקבוצת גם כמה מרכזים בעולם, בהם שלושה מרכזי פיתוח באירופה – בפורטוגל, בפולין ובסרביה. המרכזים הקיימים מאפשרים גיוס מהיר של עובדים בתחומים שונים, שיכולים לתת מענה לחוסרים הקיימים בתקופה רגישה זו.

הקבוצה מעסיקה יותר מ-3,000 עובדים בארץ ועוד 1,000 עובדים באירופה ובארה"ב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים