קבוצת אמן תשווק ותטמיע בארץ את פתרונות ה-ERP הענניים של אינפור

הקבוצה תהיה אמונה על פעילות פתרונות Infor CloudSuite בישראל, ותספק שירותים מקצה לקצה לארגוני תעשייה, החל משלב המכירה, דרך ביצוע פרויקטי הטמעה וכלה במתן תמיכה ושירות שוטף

מימין לשמאל: בן פסטרנק, מנכ"ל קבוצת אמן ודמיטרי מרטינוב, מנהל לקוחות בכיר (Senior Account Manager) באינפור.

קבוצת אמן חתמה על הסכם שיתוף פעולה לשיווק והטמעה של פתרונות ה-ERP הענניים של חברת אינפור (Infor) לארגוני תעשייה. במסגרת השותפות, קבוצת אמן תהיה אמונה על פעילות פתרונות Infor CloudSuite בישראל, ותספק שירותים מקצה לקצה לארגוני תעשייה, החל משלב המכירה, דרך ביצוע פרויקטי הטמעה וכלה במתן תמיכה ושירות שוטף. ההסכם בין החברות קובע עוד כי אינפור תבצע לוקליזציה של הפתרונות לשפה העברית, לרגולציה ולחוקי המיסוי הישראליים.

קבוצת אמן נמנית בין חמש חברות מערכות המידע המובילות בישראל, עם פריסה גלובלית ב-10 מוקדים ברחבי העולם. החברה מספקת שירותי מערכות מידע במגוון תחומים ומציעה ניסיון רב שנים בביצוע פרויקטים בתחום ה-ERP בקרב ארגונים מובילים מענפי תעשייה רלוונטיים לחברת אינפור, בהם ענפי האופנה, מזון ומשקאות, כימיקלים, ייצור ועוד.

בן פסטרנק, מנכ"ל קבוצת אמן, אמר כי: "קבוצת אמן משרתת מאות לקוחות בתחום ה-ERP בישראל ובעולם. השותפות החדשה עם חברת אינפור היא הזדמנות להרחיב את פורטפוליו המוצרים שלנו ולהציע את הטכנולוגיה העננית המתקדמת ביותר ללקוחותינו הקיימים וללקוחות חדשים. פתרונות ה-ERP הענניים של Infor מאפשרים לארגוני תעשייה לצמצם מורכבות, לשפר את הפרודוקטיביות ולמקסם את הערך העסקי".

דמיטרי מרטינוב, מנהל לקוחות בכיר (Senior Account Manager) באינפור, אמר כי: "קבוצת אמן מביאה עימה ניסיון רב ומומחיות מוכחת בפרויקטי ERP, כמו גם רמת שירות גבוהה. השותפות בין החברות תאפשר לאינפור להגדיל את נוכחותה בשוק הישראלי ולמצות את ההזדמנויות הגלומות בו, תוך שהיא מסייעת לארגונים לפתח יכולות ייחודיות בענן, לייעל את עסקיהם ולהתמודד בשוק הדינמי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים