סאפ תיתן מענקים לעובדים שמתגוררים באזורי הלחימה

החברה תעניק 6,500 שקלים לכל עובד ובן משפחה שפונו מביתם בהוראת הצבא, ו-2,600 שקלים לכל עובד ובן משפחה שגרים במרחק של עד 40 ק"מ מגבול עזה ● כך, עובדת נשואה עם שני ילדים תקבל 36 אלף שקלים

כריסטיאן קליין, מנכ"ל סאפ.

חברה נוספת תיתן מענקים לעובדיה בישראל, בגלל המלחמה – סאפ. אלא שבניגוד לחברות אחרות, כגון אינטל, היא תיתן מענקים רק לעובדים שמתגוררים בקו העימות בדרום ובצפון.

החברה פרסמה היום (ד') כי היא תעניק 6,500 שקלים לכל עובד.ת ולכל בן.בת משפחה שלו.ה מדרגה ראשונה מיידית שנאלצו להתפנות מביתם, בדרום או בצפון, בהוראת פיקוד העורף, ו-2,600 שקלים לכל עובד.ת ולכל בן.ת משפחה שלו.ה שגרים בטווח של עד 40 ק"מ מגבול עזה. כך, לדוגמה, עובדת נשואה עם שני ילדים (כלומר: ארבע נפשות) שמתגוררת עם משפחתה בעוטף עזה או בגליל העליון, ושמשפחתה פונתה מביתה, תזכה למענק בסך של 26 אלף שקלים.

כריסטיאן קליין, מנכ"ל סאפ העולמית, כתב בחשבון הלינקדאין שלו כי "אנחנו עצובים מאוד על אובדן החיים הטראגי שחווה מדינת ישראל בימים האחרונים ומביעים את תמיכתנו העמוקה באלה שנפגעו. סאפ מחויבת לתמוך בעמיתיה ובמשפחותיהם בישראל בתקופה זו".

בנוסף, סאפ תורמת 250 אלף יורו (כמיליון שקלים) למגן דוד אדום ותורמת לעמותת אלון ואלה, שפועלת לסיפוק צרכים מיידיים עבור משפחות מעוטף עזה. כמו כן, החברה ו-ועד העובדים שלה רכשו סחורה חקלאית ישירות מחקלאים מאזור הדרום והעוטף ומהצפון, בשווי של מאות אלפי שקלים. הסחורה מחולקת כתרומה בין עמותות סיוע וארגונים שמסייעים לתושבים המפונים ולחיילי צה"ל.

בגזרת ההתנדבות, צוותי מרכז הפיתוח של סאפ הקימו בתחילת המלחמה פלטפורמה ייעודית שמרכזת התנדבויות, צרכים ויוזמות אזרחיות מהשטח, ובהתאם, עובדי החברה לוקחים חלק ונרתמים. כמו כן, חלק מהעובדים מתנדבים בעמותת יד שרה וביוזמות אזרחיות שונות, כמו עזרה לפצועים ומשפחותיהם בבתי החולים, וחלק אחר פועלים ישירות לתרומת ציוד ואספקתו, דרך איסוף בגדים, בישול אוכל ושינוע לשטח.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים