כל עובד אינטל בישראל יקבל מענק של 5,000 דולר

העובדים יקבלו את המענק בסוף נובמבר, כאות הערכה ל-"חמלה ולעמידות שהם מציגים, ולכך שהם מייצגים את אינטל גם בזמנים מאתגרים אלה", ציין המנכ"ל, פט גלסינגר, במייל ששלח אליהם הלילה (ג')

פט גלסינגר, מנכ"ל אינטל.

כל אחד מעובדי אינטל בישראל יקבל בסוף נובמבר מענק של 5,000 דולר, בשקלים, בגלל המצב במדינה וכאות הערכה לעבודתו – כך כתב מנכ"ל החברה, פט גלסינגר, במייל ששלח לעובדים הלילה (ג'). המענק יינתן גם לסטודנטים שמועסקים בחברה.

גלסינגר שיבח במייל את המשך עבודתה של אינטל ישראל למרות המצב. הוא כתב שהמחויבות של החברה בישראל לא חמקה מעיני ההנהלה העולמית, ועל כן היא החליטה לתת את המענק. "אני מתגאה בחמלה ובעמידות שאתם מציגים, ובכך שאתם מייצגים את ערכי אינטל גם בזמנים מאתגרים אלה", הוסיף המנכ"ל. "אני מעריך את כל מה שאתם עושים, וליבי יוצא אליכם ולמשפחות שלכם".

המטה של אינטל בחיפה.

המטה של אינטל בחיפה. צילום: BigStock

אינטל מעסיקה בארץ 12 אלף עובדים – מה שעושה אותה למעסיקה הגדולה ביותר בהיי-טק הישראלי. כשליש מהעובדים מועסקים במפעל שלה בקריית גת. מדובר בקצת פחות מ-10% מכלל העובדים שלה בעולם, שמספרם עומד על 130 אלף. המטה הראשי של החברה נמצא במת"ם שבחיפה, ויש לה מרכזי פיתוח בהר חוצבים בירושלים, קריית אריה, רעננה, תל אביב, כפר סבא ויקום. אינטל רכשה במשך השנים לא מעט חברות ישראליות, כאשר הרכישה המרכזית שבהן היא זו של מובילאיי, שבוצעה תמורת יותר מ-15 מיליארד דולר.

לא רק אינטל תומכת כספית בעובדים בישראל

החברה מצטרפת לחברות ענק טכנולוגיות נוספות שהחליטו לתת מענקי סיוע לעובדים שלהן בישראל, בהן סיסקו ואנבידיה. בנוסף, אינטל הייתה בין החברות הראשונות שביטלו את ההשתתפות שלהן ב-Web Summit לאחר הפוסט של פאדי קוסגרייב, ממייסדי ומנכ"ל הוועידה, שבו הוא טען שישראל מבצעת במלחמה הנוכחית פשעי מלחמה.

אינטל סירבה להתייחס רשמית לדברים ובחברה ציינו כי "אנחנו עוקבים מקרוב אחרי המצב בישראל, ונוקטים בצעדים כדי לתמוך בשלומם של העובדים שלנו ולתמוך בהם".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מיקי

    ומה עם הספקים שנותנים את הנשמה ?

אירועים קרובים