מה נשתנה אחרון השנה: מה יתחדש ב-iPhone 15?

המכשיר, שאמור להגיע לשוק במחצית השנייה של השנה הנוכחית, יכלול שינוי פיזי קטן, עליו דיווח האנליסט המוכר מינג-צ'י קו - מהו?

מה יתחדש ב-iPhone 15 שיצא השנה?

טלפוני הדגל בדור הבא של מכשירי ה-iPhone מבית אפל, שאמורים להגיע לשוק במחצית השנייה של השנה הנוכחית, יציעו שינוי פיזי קטן. לפי האנליסט המוכר מינג-צ'י קו, אפל מתכוונת להסיר את הכפתורים הפיזיים בשני מכשירי ה-iPhone 15 המתקדמים יותר במשפחה החדשה – כלומר גרסאות הפרו – ובמקום זאת להשתמש בסוג של כפתורי מגע, בדומה לכפתורי הבית הפיזיים ששילבה במכשירי ה-iPhone בדור השביעי והשמיני.

להרגיש את הלחיצה

זה אומר שהכפתורים בעתם יהיו מבוססים על מה שמכונה מנועים טפטיים. מדובר למעשה בסוג של חיישנים שמספקים מעין משוב חשמלי שגורם למשתמשים להרגיש כאילו הם לוחצים על כפתורים פיזיים.

באפל מתכוונים לשלב את החיישנים החדשים הללו בשני צידי המסך, אחד עבור כפתור ההפעלה/כיבוי של הטלפון והשני עבור הכפתור ששולט בעוצמת הקול של המכשיר.

מספר המנועים הטפטיים בכל iPhone מתקדם, בהתאם לבחירה של אפל כמובן, יהיה שלושה, ולפי הדיווחים ענקית הטכנולוגיה כבר העבירה הזמנות מתאימות מוגדלות לשתי היצרניות העיקריות שלה בתחום הזה.

בעלי זיכרון טוב יזכרו אולי שמייזו – יצרנית מכשירי האנדרואיד הצנועה – שילבה בשני הדורות וחצי הראשונים של מכשיריה מנוע טפטי בכפתור הבית שלה, בדומה לאפל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים