הצייצנים בהלם: פנייה לדוברות של טוויטר זכתה לתגובה משונה

המענה האוטומטי שקיבלו הפונים היה של אימוג'י הקקי המפורסם, וזו אינה תקלה - מאסק עצמו צייץ ובישר שכך יהיה מעתה

אילון מאסק בחר בו כמענה אוטומטי במחלקת המדיה של טוויטר. אימוג'י הקקי.

חדשות אפילו משונות יותר מתמיד מגיעות ביממה האחרונה מכיוון אילון מאסק ופלטפורמת טוויטר, אותה רכש ב-44 מיליארד דולר בסוף אוקטובר האחרון.

מאסק, שהוא גם המנכ"ל של טוויטר מאז שנכנס לנעלי הבוס, ידוע כפרובוקטור, אבל הפעם לא ממש ברור ההיגיון מאחורי השגעון החדש שהמציא. מסתבר שמעכשיו פנייה לחשבון מחלקת העיתונות של הרשת החברתית המצייצת – [email protected] – מניבה תגובה אוטומטית ובה מופיע רק פריט אחד – אימוג'י הקקי המוכר.

מדובר ללא ספק באקט נוסף מבית מדרשו של יזם הטק התזזיתי, ועל כך העיד מאסק עצמו, שפרסם אתמול (א') ציוץ ובו כתב: "[email protected] יגיב מעכשיו אוטומטית עם 💩". למהלך לא סופק כל הסבר, אבל הוא כנראה נועד למחות על התנהלות התקשורת.


הפעולה המשונה והמטרידה האחרונה הזו של מאסק מגיעה אחרי מספר התנהגויות לא ממש קונבנציונליות של היזם – שבשבועות האחרונים הוא הודה כי טוויטר "שבירה", לאחר כמה תקלות שגרמנו להפסקות בפעילות הפלטפורמה; נאלץ להתנצל בפני עובד נכה של החברה על התנהלותו מולו; ושבעבר בתגובה לתוצאות סקר שערך בעצמו ואשר קבע שעליו לפרוש מניהול החברה, צייץ: "אתפטר מתפקיד המנכ"ל ברגע שאמצא מישהו טיפש מספיק לקחת את התפקיד!".

על פי דיווחים שונים, מאסק הותקף עקב הפרשה החדשה של אימוג'י הקקי, ובעיקר נקטל שוב, ורבים שיתפו בטוויטר את המענה המסוים שקיבלו ממחלקת העיתונות של הציפור הכחולה ותהו על פרשו ועל כך שהוא נשלח ללא קשר למה שכתבו ללשכת המדיה של החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים