האם הבעיה המשמעותית של מיקרוסופט עם Windows 11 כבר קרובה לפתרון?

דיווחים ראשונים של חברים בקבוצת הבטא של המערכת, אנשי Windows Insiders, מגלים שיש סימנים להקלה בתקלה עם ביצועי המעבדים שמגיעים מ-AMD

מיקרוסופט קשובה למבקרים. Windows 11

בשבוע שעבר, כמה ימים בלבד אחרי ההשקה הרשמית של Windows 11, נחשף כי מערכת ההפעלה החדשה עלולה לפגוע בביצועי המעבדים של AMD, וזאת על אף שאלו תואמים לדרישות המערכת הגבוהות יחסית של מיקרוסופט.

כזכור, העדכון הראשון ששחררה מיקרוסופט עבור מערכת ההפעלה החדשה שלה – Windows 11 – רק החמיר את התקלה בביצועי המעבדים שמגיעים מ-AMD. עם זאת, דיווחים ראשונים של חברים בקבוצת הבטא של המערכת, אנשי Windows Insiders, מגלים שיש סימנים להקלה.

מיקרוסופט, יחד עם AMD, הודיעו כבר לאחר הדיווחים הראשונים שהן עובדות יחד כדי לפתור את הבעיה, ובסוף השבוע קיבלו חלק מהמשתתפים ב-Insiders, שהתקלה רלוונטית עבורם, מהדורה מעודכנת של מערכת ההפעלה, Windows 11 Build 22000.282.

העדכון הזה כולל עוד כמה טלאים עבור Windows 11, אבל כאמור, בעיקר מתקן את התקלה שקשורה לזמן הגישה ושיהוי זיכרון המטמון L3. אם התיקון יצליח, הוא אמור לשחזר עד 15% מהביצועים של המחשב שהלכו לאיבוד עבור המשתמשים עם מעבדי AMD מודרניים.

אבל יש לזכור שהתגלו שתי תקלות. השנייה, זאת שלפי הדיווחים מונעת מ-Windows 11 לבחור את הליבה המהירה ביותר הפנויה במעבד, לא תוקנה עדיין. AMD אמורה להפיץ תיקון קושחה לתקלה זו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים