עוד סייבר-אקזיט: סיסדיג רכשה את אפוליסי בעשרות מיליוני דולרים

הנרכשת פיתחה פלטפורמה לניהול ושליטה במדיניות אבטחת מידע של סביבות קלאוד נייטיב, שמאפשרת ניתוח סיכונים מדויק ● בעקבות הרכישה סיסדיג תקים בישראל מרכז מו''פ

צוות אפוליסי. צילום: דורון לצטר

תעשיית הסייבר של ישראל ממשיכה לבעבע, ומנפיקה אקזיט שני ביום אחד: סיסדיג הודיעה היום (ג') כי רכשה את אפוליסי הישראלית, שפועלת בתחום הגנת הסייבר ומספקת אבטחה במתכונת תשתית כקוד (Infrastructure as a Code), כמו גם תיקון אוטומטי של הפרות וחריגות אבטחה. היקף הרכישה לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בענף העריכו אותה בעשרות מיליוני דולרים.

סיסדיג היא חברה אמריקנית שנוסדה ב-2013 ופועלת בעולם אבטחת ה-DevOps. הטכנולוגיה שלה מאפשרת לארגונים לאבטח קונטיינרים, קוברנטיס וסביבות ענן. מטה החברה נמצא בסן פרנסיסקו ובעקבות רכישת אפוליסי היא תקים מרכז פיתוח בישראל. לפי קראנץ' בייס, סיסדיג גייסה עד כה כ-380 מיליון דולר ממשקיעים כגון ביין קפיטל, גולדמן זאקס ונקסט 47. כחצי מהסכום – 189 מיליון דולר – גויס בסבב שהסתיים באפריל האחרון.

זוהי הרכישה המשמעותית הראשונה של סיסדיג, שמסרה כי "כעת נוכל להוסיף יכולות אבטחה לניהול בעולמות הענן, התשתית כקוד והקוברנטיס, ולחזק את היכולות הקיימות בפלטפורמת Sysdig Secure".

אפוליסי הוקמה ב-2019 על ידי כמה מומחים לאבטחת מידע: מאור גולדברג – המנכ"ל, ערן לייב – סמנכ"ל ניהול המוצר, ושלומי וקסלר – סמנכ"ל הפיתוח. השלושה הקימו בעבר את חברת אבטחת המידע וויטבוקס סקיוריטי, שנרכשה ב-2015 על ידי סיילפוינט טכנולוגיות תמורת עשרות מיליוני דולרים. אפוליסי גייסה כ-3.5 מיליון דולר עם הקמתה, בהובלת קרן סטייג' וואן ונצ'רס ובהשתתפות משקיעים פרטיים מתחום אבטחת המידע. מייסדי החברה, יחד עם צוות הפיתוח, יצטרפו לסיסדיג, והמוצר שלה יהווה חלק אינטגרלי מהפלטפורמה של הרוכשת.

הנרכשת פיתחה פלטפורמה לניהול ושליטה במדיניות אבטחת מידע של סביבות קלאוד נייטיב, שמאפשרת ניתוח סיכונים מדויק, המשקף ומתייחס פרטנית לכלל האשכולות, עומסי העבודה והאפליקציות. היא בעלת יכולת להגדיר מדיניות כקוד (Policy as a Code) – בהתבסס על מחקר, המלצות השוק והמלצות מותאמות לפי שימושי השירותים והאפליקציות של הלקוחות. בנוסף, הפלטפורמה יכולה לספק דרכים מותאמות אישית לניהול תיקונים ותיעדוף של משימות לביצוע.

"פתרון מרכזי לזיהוי חריגות"

"מרבית הפריצות נגרמות על ידי חריגות, או טעויות במדיניות ניהול התצורה. לקוחות רוצים פתרון מרכזי לזיהוי חריגות ביצירה ובעדכון של התשתית, שכוללים זיהוי חריגות בין סביבת הריצה לקוד המקור", אמר סורש ואסודבן, מנכ"ל סיסדיג. "לנו יש פתרון אבטחה ל-DevOps, מהתשתית ועד האפליקציות, שכולל זיהוי חריגות בסביבת ריצה ותיקון אוטומטי של התשתית כקוד באופן מתאים". הוא ציין שההצטרפות של אפוליסי לחברה תסייע לה בכך.

גולדברג אמר כי "כאשר ייסדנו את החברה, המטרה הייתה ליצור פתרון אבטחה שלם לקוברנטיס, עם כיסוי מקוד המקור ועד לסביבת הריצה, כדי לספק זיהוי סיכונים, תיקון חריגות ואכיפת מדיניות. נשלב כוחות עם סיסדיג ונציע פתרונות לאבטחת סביבת ריצה לקונטיינרים, עם הפתרון שלנו לניהול אבטחה בתשתית הענן. יחד, נספק ללקוחות פתרון הגנה מקצה לקצה עבור אפליקציות קלאוד נייטיב, שבנויות על תשתיות קוד פתוח".

כאמור, מדובר באקזיט שני ביום אחד של חברת סייבר ישראלית. מוקדם יותר דווח כי סייבריזן – שגם היא ישראלית – קונה את Empow, שפיתחה מערכת לניהול, זיהוי ואוטומציה של איומי סייבר. גם במקרה זה סכום הרכישה לא פורסם, אך ההערכות הן שהוא עומד על עשרות מיליוני דולרים.

המצולמים בתמונה שלמעלה: עומדים מימין – איתי שור, דימיטרי ריבקוב, מאור גולדברג, מנכ"ל אפוליסי, ערן לייב ועידו גולד. יושבים מימין – שלומי וקסלר, אביעד חן וחן שמילוביץ'.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים