אקזיט ישראלי: Whitebox נרכשה על ידי חברה אמריקנית תמורת עשרות מיליוני דולרים

הרוכשת היא SailPoint מאוסטין, טקסס ● שתי החברות עוסקות בתחום ניהול זהויות והרשאות גישה

אנשי Whitebox. משמאל: שלומי וקסלר, ערן לייב, תום בלינדר, רועי פרץ (למעלה), איטי מייכל (למעלה), אביעד חן, נועה דגן, רומן הימלרייך ויואב מילס (קיצוני ימני). חסרים בתמונה: המנכ"ל, מאור גולדברג, ומתן נתיב

Whitebox הישראלית מצטרפת לרשימת החברות שעשו אקזיט: היא נרכשה על ידי SailPoint, ספקית ניהול זהויות וגישה מאוסטין, טקסס. היקף הרכישה לא פורסם, אולם לאנשים ומחשבים נודע כי הוא עומד על עשרות מיליוני דולרים.

יצוין כי Whitebox מספקת פתרונות בתחום ניהול זהויות והרשות גישה, שנועדו לארגונים על מנת שיוכלו לבקר ולפקח על משתמשים והרשאות במערכות ה-IT שלהם. החברה הנרכשת מונה 70 עובדים, שיצטרפו כולם לרוכשת. היא הוקמה ב-2007 על ידי שלומי וקסלר, המשמש כמנהל הטכנולוגיות הראשי שלה, מאור גולדברג, המשמש כמנכ"ל, וערן לייב, מנהל הלקוחות. החברה מיוצגת בישראל על ידי חטיבת אבטחת המידע והסייבר של One1. אנשי One1 הטמיעו את המערכות של Whitebox ביותר מ-50 ארגונים בארץ – במגזרים הפיננסי, הביטחוני, התעשייה, הטלקום וההיי-טק.

הפתרונות של Whitebox עונים על שאלות כגון: מי עשה מה? מתי וכיצד בוצעה הגישה? למי יש גישה ולהיכן? למי צריכה להיות גישה להיכן? מי ומה אינם עומדים במדיניות? ומי ומה מסכנים את העסק? המוצר מספק חמש יכולות: ניטור משתמשים, ניטור פעילויות, הלימה למדיניות האבטחה, ניתוח השימוש בהרשאות על ידי המשתמשים וניתוח ההשפעה של השימוש. מוצר החברה ימותג מחדש על ידי הרוכשת, תחת השם SecurityIQ.

"נתונים בלתי מובנים הם החזית הבאה בעולם ה-IAM, ניהול ההרשאות והגישה – וזו דאגה גוברת בקרב הלקוחות שלנו", אמר קווין קנינגהם, נשיא ומייסד SailPoint. "אנחנו חלוצי הגישה של עיסוק ב-IAM בראייה עסקית, וכעת נוכל לטפל בה בעולם המידע הבלתי מובנה. על ידי הבאת תחום ממשל הנתונים תחת IAM, ארגונים יוכלו לנהל את הגישה לנתונים בלתי מובנים באותו אופן כמו הגישה ליישומים ולמערכות. הרכישה תאפשר לנו לחבר בין הראייה ממוקדת הזהות, הראייה ממוקדת המידע ותשתיות ה-IT".

גרטנר (Gartner) ציינה באחרונה כי ארגונים נדרשים לטפל בתחום ממשל הרשאות למידע, DAG (ר"ת Data Access Governance), לטובת הטמעת מערכות לניהול, ניתוח וניטור הגישה של המשתמשים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים