סייבריזן קונה חברה ישראלית לניהול איומי סייבר בעשרות מיליוני דולרים

שבוע אחרי שסייבריזן סיימה סבב גיוס של 275 מיליון דולר היא מודיעה על רכישת Empow, שהוקמה על ידי שני יוצאי רדוור ● המטה של הנרכשת ממוקם בבוסטון ומרכז המו"פ שלה - בישראל

אבי צ'סלה, מנכ"ל Empow. צילום: יח"צ

סייבריזן הודיעה היום (ג') כי היא רוכשת את Empow – חברה ישראלית שפיתחה מערכת לניהול, זיהוי ואוטומציה של איומי סייבר. סכום העסקה לא נמסר, אולם על פי הערכות בשוק הוא עומד על עשרות מיליוני דולרים.

Empow הוקמה ב-2014 על ידי שני יוצאי רדוור: אבי צ'סלה, בעבר סמנכ"ל הטכנולוגיות, ואיקו אזולאי, שהיה מנהל פיתוח בכיר בחברה. היא גייסה את כספה מקרן אסנט ונצ'ר פרטנרס ומקבוצה של משקיעים ישראליים פרטיים. המטה של Empow ממוקם בבוסטון ויש לה מרכז מו"פ בישראל. עיקר הלקוחות שלה נמצאים בצפון אמריקה ובאירופה.

באמצעות למידת מכונה, המערכת של Empow מבצעת איסוף וקריאת מידע שקיים ברשת ובמערכות הארגון, מנתחת אותה ומסיקה מסקנות שמשמשות לאיתור איומים פוטנציאליים ולתכנון אסטרטגיית ההגנה של הארגון. המערכת שמה דגש גם על התגובות לאיומים. בחברה אומרים שהמערכת שלה כוללת אלגוריתם חיזוי שיודע לצפות את צעדיו העתידיים של התוקף ואת הדרך שבה הוא מתכנן לבצע אותה. כמו כן, יש לה מעל 70 אינטגרציות עם נותני שירותים טכנולוגיים אחרים.

ליאור דיב, ממייסדי ומנכ''ל סייבריזן. צילום: יח"צ

ליאור דיב, ממייסדי ומנכ"ל סייבריזן. צילום: יח"צ

סייבריזן סיימה בשבוע שעבר סבב גיוס של 275 מיליון דולר, שאחד המשתתפים הבולטים בו היה סטיבן מנוצ'ין, שר האוצר האמריקני בתקופת ממשלו של דונלד טראמפ. היא נוסדה ב-2012 על ידי שלושה שותפים ישראליים יוצאי 8200 – ליאור דיב, המשמש כמנכ"ל החברה, יונתן שטרום-עמית ויוסי נער. החברה מונה כ-850 עובדים – 350 מהם במרכז הפיתוח במגדלי אלון בתל אביב והיתר במטה החברה בבוסטון ובסניפים שלה בלונדון ובטוקיו, וצפויה לגייס בחודשים הקרובים 200 עובדים נוספים.

המטרה של מערכת ה-XDR שסייבריזן פיתחה היא לתת לארגונים יתרון על פני ההאקרים התוקפים על ידי הרחבת יכולות האיתור והתגובה בסביבת הארגון המודרנית. המוצר שלה מאפשר הצגת תמונת מצב מלאה על אירוע התקיפה במסך אחד, במקום במאות התראות שונות. בסייבריזן אומרים שבעזרת המידע הרב, שנאסף בזמן אמת, המוצר מזהה התנהגויות חשודות ומציג את השתלשלות האירוע באמצעות ממשק פשוט ואינטואיטיבי. הפלטפורמה מאפשרת לארגונים לפקח באופן רציף אחר המערכות השונות בארגון, וכן לזהות, לחקור, לבודד ולעצור תקיפות לפני שנגרם נזק לארגון.

לפי סייבריזן, שילוב הטכנולוגיה של empow במערכת ה-XDR שלה תעשיר את ניתוח המידע ותספק מערכת הגנה הוליסטית לארגונים מול איומים כמו כופרה, נוזקות לא ידועות ועוד.

"הרכישה תאיץ את הגדילה של סייבריזן"

דיב ציין כי ״הטכנולוגיה של Empow תסייע לנו לספק פלטפורמת הגנה שתאפשר לארגונים להגן על עצמם מפני האיומים הקיימים בעולם המודרני. כאשר התעמקנו ביכולות המוצר של Empow, נוכחנו לראות עד כמה טכנולוגיות ההגנה של שתי החברות משלימות זו את זו ויכולות לפתור יחד אתגרי אבטחה מורכבים שארגונים רבים מתמודדים איתם כיום. אנחנו צופים שהרכישה תאיץ את הגדילה שלנו".

צ'סלה אמר כי "יש סינרגיה טבעית בין כל מה ששתי החברות כבר מבצעות והרכישה היא מקרה שבו השלם גדול מסך חלקיו".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אביב לאופר

    רכישה מאוד מוצלחת מעניין כמה פעמים ביום יוגי מכין שם שייק במטבח

אירועים קרובים