Jamf, שמתמחה בניהול מכשירי אפל, רוכשת חברה ישראלית ב-400 מיליון ד'

הנרכשת היא חברת אבטחת המידע של האחים טובי, ישראלים לשעבר שזהו האקזיט השני שלהם ● רכישת וונדרה עתידה לתגבר את יכולות האבטחה של הרוכשת, המתמחה בתוכנות לניהול אחוד של מכשירי הקצה הארגוניים (UEM) של הענקית מקופרטינו

מתמזגות. jamf ו-וונדרה

Jamf – המתמחה בתוכנות לניהול אחוד של מכשירי הקצה הארגוניים (UEM) של אפל (Apple) – רוכשת את חברת האבטחה וונדרה (Wandera) ב-400 מיליון דולר. מטרת העסקה – הגדולה ביותר עד כה עבור חברת ניהול מכשירי אפל – היא להוסיף יכולות אבטחה בענן ובניידים להיצע האבטחה הארגוני של Jamf.

ScanSafe שבבעלות סיסקו. של האחים טובי במקור

ScanSafe שבבעלות סיסקו. של האחים טובי במקור

וונדרה הוקמה על ידי האחים רועי ואלדר טובי, ישראלים לשעבר הפועלים כיום מלונדון. זהו אינו האקזיט הראשון של האחים טובי, שמכרו לפני כתריסר שנים את ScanSafe שייסדו לסיסקו (Cisco). אם העסקה אכן תצא לפועל, Jamf תשלם 350 מיליון דולר מראש, ועוד 50 מיליון דולר בשני תשלומים נוספים עד סוף שנת 2021.

Jamf, הפועלת ממיניאפוליס, מינסוטה, מספקת שירותי תמיכה במוצרי אפל לארגונים בארה"ב מאז ה-11 במאי 2011. החברה הודיעה על כוונתה לרכוש את וונדרה, הסטארט-אפ בן התשע שבסיסו בסן פרנסיסקו, קליפורניה, וידוע כספק תוכנה מבוססת ענן, המתמחה באבטחת "אפס אמון" (zero trust) משום שלדבריה, כך תוכל "לסגור את הפער" בין מה שהצרכנים רוצים לבין מה שהעסקים רוצים.

"רכישה אסטרטגית המגבשת את עמדתנו כמובילה בתחום האבטחה"

מנכ"ל Jamf, דין הגר, אמר בהצהרה כי הרכישה של וונדרה "מספקת גישה לרשת אפס אמון (ZTNA) לכל העובדים, תוך פריסה בכל מכשירי אפל. היא תספק ללקוחותינו פלטפורמה מקורית אחת, המטפלת בתכונות כגון מחזור חיי היישומים, ניהול (ALM), מדיניות, סינון ואבטחה".

הגר אמר עוד ביום שבו החברה הודיעה על תוצאותיה ברבעון הראשון של שנת 2021, כי "המגמות הנוכחיות בתחומים כמו עבודה סלולרית, טכנולוגיית חינוך ובריאות דיגיטלית ימשיכו לספק ערך ללקוחותינו. הביצועים העסקיים היו חזקים, והעסק בכללותו הציג מומנטום חזק וצמיחה מאוזנת ברבעון הראשון". מכירות הרבעון הראשון של Jamf הסתכמו ב-81.2 מיליון דולר, עלייה של 34% בהשוואה לשנה שעברה, גבוה מכפי שאנליסטים ציפו.

לדבריו, "שנת 2021 מתחילה מצוין. הרכישה האסטרטגית של וונדרה מגבשת את עמדתנו כמובילה בתחום האבטחה באמצעות הפלטפורמה הייחודית והמקיפה שלנו, הכוללת פתרונות אבטחה מתקדמים כמו ZTNA. 

אנו מתכבדים לשפר את השירות שלנו בעזרת פתרונות ארגוניים ראשונים של אפל המחברים, מנהלים ומגנים על מכשירי אפל, על נתונים ומשתמשים של אפל", הצהיר הגר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים