מלם תים רכשה חברה שמתמחה בעולמות הסאפ – במיליוני שקלים

אלטרנו מתמקדת בתחום ה-UI5 ועוסקת בשיפור חוויית המשתמש ופיתוח פתרונות חדשניים בתחום הסאפ, לרבות אפיון חוויית המשתמש וסדנאות של חשיבה עיצובית ● זו הרכישה השלישית שמלם תים מבצעת בתקופת הקורונה

עינת זרמי, סמנכ''לית יישומים במלם תים. צילום: ענבל מרמרי

מלם תים הודיעה היום (ב') כי היא רכשה את אלטרנו – חברה שמתמחה בעולמות הסאפ, ומתמקדת בתחום ה-UI5 בישראל. היקף הרכישה לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בענף העריכו אותו בכמה מיליוני שקלים.

אלטרנו הוקמה ב-2011, והיא עוסקת בשיפור חוויית המשתמש ופיתוח פתרונות חדשניים בתחום הסאפ, לרבות אפיון חוויית המשתמש וסדנאות של חשיבה עיצובית (Design Thinking). עוד בטרם הרכישה החברה עבדה בשיתוף פעולה עם אנשי מלם תים, והרוכשת היא לקוחה של הנרכשת. בנוסף למלם תים, בין לקוחותיה של אלטרנו נמנים נתיבי ישראל, הטכניון, החברה למשק וכלכלה מבית מרכז השלטון המקומי, יבמ ישראל, נס, רשות האוכלוסין וההגירה, משרד הבריאות, מי עדן ושירותי בריאות כללית.

לדברי איוון טגילצב, מייסד אלטרנו, "החיבור עם מלם תים הוא מהלך טבעי, שמבוסס על שיתוף פעולה ארוך טווח ופורה שיש בינינו. הרכישה תהווה הזדמנות להרחיב את פעילות החברה, להתמקצע, להמשיך לבצע פרויקטי UI5 מאתגרים בשוק – ולעשות זאת יחד עם מלם תים".

עינת זרמי, סמנכ"לית יישומים במלם תים, ציינה כי "אנחנו פועלים להקמת פרויקטים בעולם ה-S4 HANA של סאפ. אלה מבוססים על ממשק המשתמש פיורי (Fiori). עוד אנחנו עוסקים במתן פתרונות למקסום חוויית המשתמש בסביבת סאפ. הרכישה של אלטרנו תרחיב ותעמיק את היכולת שלנו, ותאפשר לנו לספק פתרונות טכנולוגיים נוספים ללקוחותינו. מדובר במכפיל כוח, שיאפשר לנו לשדרג את מערך הפתרונות שלנו".

היסטוריה קרובה של רכישות

זו אינה הרכישה הראשונה של מלם תים מאז פרוץ הקורונה: באוקטובר האחרון היא הכריזה על רכישת 70% ממניותיה של אדיוסיסטמס פרויקטים תמורת 39 מיליון שקלים. הנרכשת עוסקת בניהול ותפעול של פרויקטים רחבי היקף במגזר הציבורי, לרבות אפיון, פיתוח, תפעול ובקרה – בתחומי החינוך, ההדרכה, הקהילה והתרבות. בספטמבר האחרון היא קנתה את ראשים – תכנון וביצוע מערכות מידע, שעוסקת במתן פתרונות מחשוב בתחום המנהל האקדמי למוסדות להשכלה גבוהה, וניהול הדרכה וכשירויות בארגונים. היקף הרכישה לא נמסר, אך הוא מוערך במיליוני שקלים. באוגוסט 2020 הצטרפה לפורטפוליו החברות בקבוצת מלם תים סילבר.נט מערכות מחשבים, שפועלת בתחום ה-TMA (ר"ת Treasury Management Applications) – מערכות לניהול בנקאות וגזברות ארגונית. היקף הרכישה עמד על 15 מיליון שקלים.

עוד בטרם הקורונה, ביולי 2019 מלם תים קנתה את Automat IT, שמתמחה בשירותי DevOps וענן, ובינואר 2020 היא רכשה את פיונט – מהחלוצות בתחום הטרנספורמציה הדיגיטלית בישראל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים