אנשים ומחשבים ואני; והפעם: רז הייפרמן, יועץ בכיר לטרנספורמציה דיגיטלית

רז הייפרמן עם פלי הנמר באחד הכנסים. צילום: קובי קנטור ז"ל

קצת עליי: "אני רז הייפרמן וכיום אני יועץ בכיר לטרנספורמציה דיגיטלית ודירקטור ב-BDO Digital.
התחלתי את הקריירה המקצועית שלי עם סיום לימוד התואר השני במנהל עסקים באוניברסיטה העברית, תואר אותו סיימתי בהצטיינות בשנת 1976".

"במהלך השנים עסקתי בניתוח מערכות, ניהול פרויקטים וצוותי פיתוח, ובהמשך עברתי לתפקידי ניהול בכירים וביניהם: מנמ"ר של חברת ההייטק אופטרוטק (שהפכה בהמשך לאורבוטק), סמנכ"ל ומנהל חטיבת התעשייה בחברת התוכנה קונתהל (שמוזגה לתוך נס טכנולוגיות), סמנכ"ל ומנהל חטיבת טכנולוגיות מידע בחברת בזק, בה הובלתי במשך 10 שנים חטיבה גדולה שמנתה קרוב ל-600 מנהלים ועובדים, וביצעה פרויקטים בהיקף רחב בתחומי בילינג, מחסני נתונים, CRM, ERP ועוד".

רז הייפרמן מרצה בכנס

רז הייפרמן מרצה בכנס

"משם עברתי לתפקיד סמנכ"ל בחברת ביטוח ישיר במשך קרוב לשש שנים והייתי חלק מהצוות שהפך את החברה לחברה דיגיטלית מתקדמת. התפקיד הבא שלי היה מנהל חטיבת מערכות רוחביות (ממשל זמין ומרכבה) ברשות התקשוב הממשלתית במשרד ראש הממשלה".

באחד הכנסים השנתיים של לשכת טכנולוגיות מידע

באחד הכנסים השנתיים של לשכת טכנולוגיות מידע

"משמש מזה מספר שנים כדירקטור וחבר וועדת הטכנולוגיה בחברת מנורה מבטחים ביטוח. בעבר שימשתי במשך חמש שנים כיו"ר דירקטוריון חברת הבת של בזק, חברת בזק און ליין".

משתתף בפאנל

משתתף בפאנל

"במשך השנים הרצתי במספר רב של קורסים מקצועיים בתחומי ניהול פרויקטים וניתוח מערכות, ובהמשך שימשתי כמרצה במספר רב של מוסדות אקדמיים, וביניהם אוניברסיטת תל אביב, אוניברסיטת בן גוריון, הטכניון, המכללה למנהל והאקדמית תל אביב יפו. בשנים האחרונות אני מלמד בשתי תוכניות MBA במרכז אקדמי רופין ובקריה אקדמית אונו. מלמד שנים רבות בקורס ניהול בכיר למנמ"רים של המוסד ללימודי המשך של הטכניון וביט פלוס.
בפן האישי, אני אבא גאה של ילדיי, אייל ואיילת, וסבא גאה של חמישה נכדים נפלאים ומדהימים: נועה, דור, רוני, יואב ויובל".

עם דליה הקוסמת ויחיאל גפנר

עם דליה הקוסמת ויחיאל גפנר

מה זה אנשים ומחשבים בעיניך?
"במהלך כל השנים הייתי בקשר עם אנשים ומחשבים שליוו אותי לאורך כל הקריירה. השתתפתי כמרצה בכנסים מקצועיים רבים של אנשים ומחשבים, הנחיתי והשתתפתי בפאנלים, שולחנות עגולים ובכנסים שונים של אנשים ומחשבים, והייתי חבר במועדון C3 של אנשים ומחשבים. בשנת 2004 זכיתי לפרס IT Awards מטעם אנשים ומחשבים. בזכות פרויקט הבילינג בבזק אף זכיתי להופיע על השער של אחד מגיליונות מגזין אנשים ומחשבים.

עם פרופ' סיון במאורת הנמר מתראיין לקראת עם הופעת הספר "עושים דיגיטל"

עם פרופ' סיון במאורת הנמר מתראיין לקראת עם הופעת הספר "עושים דיגיטל"

"כתבתי 7 ספרים ועשרות מאמרים מקצועיים. כל המאמרים הופיעו במגזינים של אנשים ומחשבים וב-Daily Maily וחלקם בחו"ל. הספר האחרון שלי "עושים דיגיטל", התפרסם בפורמט דיגיטלי ונכתב ביחד עם פרופ' ישע סיון. עם תחילת מכירת הספר התארחתי ביחד עם פרופ' סיון במאורת הנמר במשרדי אנשים ומחשבים. הספר תורגם גם לסינית ונמכר כיום בסין וטייוואן".

הצילומים בכתבה מאת: פלי הנמר וקובי קנטור ז"ל

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים