שני מינויים חדשים בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס

החברה מינתה את חואן רובר למנהל אגף תחומי הדטה והקוד הפתוח בחטיבת מוצרי התוכנה שלה ואת שי נחמני למנהל פעילות מוצרי רד-האט בקבוצת הקוד הפתוח

מימין: שי נחמני וחואן רובר, מטריקס. צילומים: יח"צ והדר צדקה חזן, בהתאמה

מטריקס הודיעה היום (ג') על שני מינויים חדשים בחטיבת התוכנה שלה: חואן רובר מונה למנהל אגף תחומי הדטה והקוד הפתוח בחטיבת מוצרי התוכנה של החברה, ושי נחמני ינהל במקומו את פעילות מוצרי רד-האט בקבוצת הקוד הפתוח שלה.

רובר יהיה אחראי במסגרת תפקידו על תחומי הנתונים והקוד הפתוח בחטיבה. הוא יפעל להרחבת סל הפתרונות שמטריקס מציעה לארגונים שונים בעולמות ה-IT ומעגל הלקוחות של החברה, ולהמשך מתן התמיכה והשירות ללקוחות הקיימים.

בעשור האחרון עובד רובר בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, כאשר בתפקידו הקודם הוא היה אמון על קבוצת הקוד הפתוח, בדגש על הפצת מוצרי רד-האט בישראל. קודם לכן הוא היה מנהל המכירות של JBoss בקבוצת הקוד הפתוח בחטיבה. רובר הוא בוגר תואר בכלכלה וניהול מהאוניברסיטה הפתוחה.

נחמני, שכאמור – יחליף את רובר כמנהל פעילות מוצרי רד-האט בקבוצת הקוד הפתוח של מטריקס, היה בתפקידו האחרון סמנכ"ל מכירות ענן בקבוצת EDP, במשך ארבע שנים. בעברו המקצועי הוא עבד בבינת תקשורת במשך תשע שנים, כאשר בתפקידו האחרון שם הוא שימש כמנהל חטיבת מכירות במגזרי הביטחון והבריאות, ובמגזר הציבורי. לנחמני תואר במדעי המחשב מהמכללה למנהל.

במסגרת התפקיד החדש יהיה נחמני אחראי על ייצוג פתרונות רד-האט בישראל, לרבות ניהול צוות טכני, מכירות ומתן שירותי תמיכה. מטריקס היא שותפה מרכזית של פעילות רד-האט בישראל. בתוך כך יפעל נחמני להמשך שיתוף הפעולה הפורה בין החברות, להמשך מתן שירות ותמיכה ללקוחות קיימים ולהגדלת קהל הלקוחות המשתמשים בפתרונות הקוד הפתוח של החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים