בקרוב: Apple Maps תשמש להעברת דיווחים על בעיות בדרך

ממש שכמו ווייז, גם כלי המפות של אפל - אחרי העדכון המשמעותי הבא של מערכת ההפעלה - יאפשר לדווח על אירועים בכבישים, כגון מכמונות מהירות או חלילה תאונות דרכים ● מה עוד טומן בחובו עדכון ה-iOS?

בקרוב. דיווחים על המתרחש בדרכים ישירות ל-iPhone. צילום אילוסטרציה: BigStock

חברת אפל (Apple) חשפה עוד תוספת מעניינת שתשולב בגרסת iOS 14.5 – העדכון הגדול הבא של מערכת ההפעלה הטלפונית שלה: מאוחר יותר השבוע יוכלו בוחני הבטה להשתמש ב-Apple Maps כדי להעביר דיווחים על בעיות בדרך, מתאונות ועד מכמונות מהירות.

העברת המידע הזו תתבצע בעת שהאפליקציה תהיה פתוחה, והיא מוכוונת שימוש לעוזרת האישית סירי (Siri) ללא עזרת המקלדת. המשפטים יהיו בסגנון של "היי סירי יש מכונית תקועה בצד", או "היי סירי, יש כאן תאונת דרכים", והמערכת תזהה את הבעיה ותסמן אותה במפה בהתאם. דרך אחרת שנבחנת היא שימוש באייקונים גדולים וברורים על התצוגה, כדי ללחוץ מהר על האחד המתאים לבעיה. ההכוונה הקולית תעבוד ישירות מול הטלפון או על ידי שימוש ב-Car Play, במכוניות בהן היא תמצא בשימוש.

מכמונת מהירות? בקרוב תוכלו לדווח ל-Apple Maps. צילום אילוסטרציה: BigStock

מכמונת מהירות? בקרוב תוכלו לדווח ל-Apple Maps. צילום אילוסטרציה: BigStock

אפל שחררה כבר לפני כשבועיים את מהדורת המפתחים של הגרסה החדשה של iOS, ומעבר לתכונות החדשות במפה היא תכלול את האפשרות לפתוח את הטלפון על ידי שימוש ב-Face ID גם בעת שימוש במסיכה, תמיכה טובה יותר בבקרי משחק והתאמה של AirPlay לשירות הכושר החדש Fitness Plus.

אבל כמובן שהשינוי הכי משמעותי הוא ההרשאה המפורשת שיצטרכו בקרוב יוצרי האפליקציות והמשחקים לבקש מהמשתמשים שלהם, בכדי להציע בפניהם מודעות – שינוי שכבר גורם לקרבות מגע לוהטים ראש בראש עם פייסבוק (Facebook) וגוגל (Google).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים