מיילי סיירוס פתחה את הסופרבול בהופעת טיק-טוק

הרשת החברתית מבוססת הסרטונים הקצרצרים, האהודה על צעירים בכל העולם, אירחה אירוע בן שעתיים ש"התניע" את משחק הגמר ● סיירוס, שהשתתפה במסיבה של טיק-טוק, הועלתה בלייב לשידור הכל כך נצפה עם מחווה מיוחדת לצוותי הרפואה האמריקנים

מחווה לצוותים הרפואיים בגמר הסופרבול. מיילי סיירוס. צילום: BigStock

הסופרבול האמריקני שהתקיים אמש (א') לא היה שגרתי בהרבה אופנים, עקב הקורונה. אחד האירועים שהשתלבו בגמר הייחודי היה הופעה של מיילי סיירוס, שהתקיימה בכלל בקונצרט שלפני המשחק אותו יזמה הרשת החברתית טיק-טוק ושהיה ה-TikTok Tailgate הראשון של הסופרבול.

המופע הפיזי הועלה בפני 7,500 עובדי שירותי בריאות אמריקנים מחוסנים, שקיבלו אליו כניסה חופשית, והיווה מחווה להם ולקולגות האחרים שלהם, כשהופעתה של סיירוס שודרה במקביל כיריית הפתיחה של הסופרבול.

"תודה רבה! ברוכים הבאים ל-TikTok Tailgate כולם. זו ההופעה הראשונה שלי מזה כשנה, ולא יכולתי לדמיין דרך טובה יותר לעשות זאת מאשר בטמפה, מוקפת בגיבורי בריאות", אמר סיירוס לקהל. "אנחנו כל כך מעריכים אתכם ואת כל החריצות שלכם. ובשביל זה, אנחנו הולכים לעשות רוק!".

מבין משתתפי ה-TikTok Tailgate, מסיבת ההתנעה למשחק האליפות של ליגת ה-NFL בין טמפה ביי באקנירס וקנזס סיטי צ'יפס, הזמרת בת ה-28 הייתה מי שנבחרה להופעה שתצטלב עם הסופרבול הנצפה כל כך.

חיבוק בחזרה לחיק האמריקני החם?

טיק-טוק – שחוותה קשיים רבים מול ממשלו של דונלד טראמפ, עקב היותה בבעלות של חברה סינית, בייט-דאנס (ByteDance), ושכמעט שהוחרמה משימוש במדינה – אולי ניסתה לשאת שוב חן בעיניי האמריקנים במהלך הזה. החברה נחשדה כמשתפת פעולה עם הממשל הסיני, והשיתוף של פועלה באירוע אמש, בהיותו סמל אמריקני קלאסי, אולי מהווה מעין חיבוק בחזרה לחיק האמריקני החם. חיבוק שמעולם לא פסק, אגב, מקהל משתמשיה ומעריציה הצעירים בארה"ב.

החברה הודיעה על האירוע בפוסט שפרסמה בבלוג שלה מוקדם יותר החודש, ובו בישרה כי "אנו מתחברים ל-NFL לחגיגת משחק בלתי נשכחת, המספקת את כל מה שהאוהדים מתכנסים כדי ליהנות ממנו ביום ראשון בסופרבול: אוכל טוב, מוזיקה נהדרת ופוטבול". הרשת החברתית הבהירה כי "ה-TikTok Tailgate הראשון אי פעם יהיה חווית משחק וירטואלית של שעתיים, אך ורק עבור קהילת טיק-טוק", שיכלה לצפות באירוע אונליין, כמובן.

בקטע המסוים שפתח את הסופרבול סיירוס עלתה לבמה בתלבושת מעודדות מעור בגווני שחור-סגול, והעלתה קאבר לשיר "היי מיקי" של טוני בזיל משנת 1981 (אותו שינתה ל"היי מיילי"). לאחר מכן עברה לביצוע השיר שלה ושל דואה ליפה, Prisoner.

באירוע של טיק-טוק השתתף גם בילי איידול ששר את Night Crawling ואת White Wedding. סיירוס גם שרה את Heart of Glass של להקת בלונדי ואת "Head Like a Hole" של Nine Inch Nails, והקדישה את שירה "High" לעובדי הבריאות בקהל.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Miley Cyrus (@mileycyrus)

סיירוס הודיעה כבר בינואר לעוקבים אחריה ברשתות החברתיות שהיא תהיה בטמפה לסוף השבוע של הסופרבול. היא פרסמה באינסטגרם: "SUPER BOWL LV!!! ? ? אני אהיה שם בשביל TIKTOK TAILGATE!!!" היא כתבה אז באינסטגרם. "אני לא יכול לחכות להעלות מופע לאורחים המכובדים של ה-NFL לפני המשחק …. עובדי שירותי בריאות מטמפה ומרחבי הארץ!"

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים