מנכ"ל פארלה: ייתכן שהאפליקציה לא תשוב לפעול"

בראיון לרויטרס אמר ג'ון  מאצי, מנכ"ל אפליקציית פארלה, שהייתה "כיכר העיר" של אוהדי טראמפ, כי אינו יודע מתי ואם בכלל תשוב האפליקציה, "ואולי גם אף פעם" ● ציין כי החברה שוקלת לתבוע ספקים נוספים נוסף על התביעה שהגישה נגד אמזון

הסוף של פארלה? צילום: Bigstock

אפליקציית המדיה החברתית פארלה (Parler), שהוסרה מפלטפורמות השירותים הגדולות, שהאשימו אותה בכישלונה לפקח על תוכן אלים – עלולה שלא לשוב לפעול עוד – כך לדברי המנכ"ל שלה, ג'ון  מאצי.

לאחר הניתוק העסקי בין פארלה לפלטפורמות הגדולות – חנות Play של גוגל (Google), ה-App Store של אפל (Apple) ושירותי הענן של אמזון (AWS) בעקבות הפלישה של אוהדי טראמפ לגבעת הקפיטול בשבוע שעבר, אמר אתמול (יום ד') המנכ"ל בראיון עם רויטרס, כי אינו יודע מתי ואם בכלל תשוב האפליקציה, "ואולי גם אף פעם. עדיין איננו יודעים".

בתביעה שהגישה פארלה נגד אמזון ביום ב', היא טוענת שיש לה יותר מ-12 מיליון משתמשים.

המנכ"ל ציין, כי החברה דיברה עם יותר מספקית שירותי ענן אחת, אך סירב לציין שמות. לדבריו, הדבר הטוב ביותר יהיה אם האפליקציה תועלה בחזרה לאמזון.

עוד אמר מאצי, כי "קשה אפילו לעקוב אחר מספר האנשים שאומרים לנו, כי לא נוכל עוד לעשות איתם עסקים", וציין כי החברה שוקלת לתבוע ספקים נוספים, אך סירב להוסיף על כך.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים