טיק טוק מסכמת שנה – בלי ההסתבכות עם טראמפ

אפליקציית הרשת החברתית המצליחה חוגגת עם מקבץ מלהיב מסרטוני הווידיאו הקצרצרים והפופיים שלהעליתם אליה בשנת הקורונה, וגם מרכזת את הלהיטים של 2020 בישראל

מסכמת שנה. טיק-טוק. צילום מסך מאתר טיק-טוק

ובכן, 2020 מתקרבת סופסוף לקיצה, ומספר פלטפורמות רשת, כמו Apple Music של אפל, יוטיוב (YouTube) מבית גוגל, וספוטיפיי (Spotify) מציעות לסיכום השנה הלא פשוטה הזו תכונות "פלאשבק" למשתמשיהן. כעת גם טיק-טוק (TikTok) – אפליקציית הרשת החברתית המספקת סרטונים קצרצרים ופופיים, שהפכה בשנים האחרונות לחביבת הנוער מחד ומאידך למושא רדיפה וכוונות חרם של הממשל האמריקני בהובלת טראמפ, משום החשדות שהבעלים הסינים שלה משתפים פעולה עם הממשל הקומוניסטי בתוך שימוש בנתוני היישום – מצטרפת למסכמים הנלבבים.

כעניין שכבר הופך למסורת, יישומים אלה מציגים מעין דו"ח מסכם, המכיל במקרה של אפליקציות המוזיקה את זמן ההאזנה הכולל לשירים, השיר האהוב של השנה, האלבומים המושמעים ביותר, מספר האמנים שהמשתמש גילה בשנה החולפת, ועוד אפשרויות חמודות לסיום מעט נוסטלגי של שנת הקורונה.

טיק-טוק, על אף שאינה אפליקציית מוזיקה, החליטה להציע גם היא למשתמשים בפלטפורמה תכונה דומה המכונה Year on TikTok וזו קיימת הן ביישום לאנדרואיד והן למכשירים מבוססי iOS.

@scout2015Happy #yearoftiktok ❤️?The perfect loop doesn’t exist- #foryoupage #petsoftiktok♬ original sound – Scout and Suki

אז איך רואים את סיכום השנה שלכם?

על ידי הצגת תכונת סיכום השנה בפלטפורמה המאוד קופצנית וצבעונית תוכלו בהחלט להתבדר מעט, כשהרגעים שתיעדתם או אהבתם בשנת 2020 מרוכזים לכדי קליפ משמח. "אנו שמחים לעזור לחגוג את הרגעים הנעימים שלכם בטיק-טוק לאורך שנת 2020", כתבה האפליקציה באתר הרשמי שלה.

כדי לגשת לסיכום השנה האישי עליכם ללחוץ על סמל "שנה בטיק-טוק" שמופיע בציר הזמן שלכם, או דרך עמוד ה-Discover. אם לא מצאתם את הסמל, מומלץ לבצע עדכון יזום לתוכנה, דרך חנויות האפליקציות.

אחרי שהסמל מתגלה, לחצו על 'הפעל', בכדי לצפות בפלשבקים של החיים שניהלתם ברשת החברתית. אם נהניתם, תוכלו לשתף את הסיכום שלכם בפלטפורמה.

שימו לב שלא מדובר רק בענייניכם האישיים – לחיצה על הבאנר מציגה גם שורה של סרטוני טיק-טוק מקומיים שהיו פופולריים במיוחד השנה, בתקופה שבה הקורונה הביאה רבים לברוח לאינטרנט בכלל ולטיק-טוק האסקפיסטי בפרט. האפליקציה – שבלאו הכי מעסיקה מיליארדים בעולם, ושהייתה השנייה בפופולריות שלה אשתקד – העצימה את כוחה השנה, כשלפי דיווח ב-CNet, החל ממרץ עד דצמבר 2020, הורדה טיק-טוק למכשיריהם של יותר משני מיליארד משתמשים נוספים.

אם עדיין לא נדלקתם על טיק-טוק, אולי רשימת מאה הסרטונים המצליחים ביותר בכל מדינה. כאן תוכלו לצפות באלו האמריקנים, כדי לקפוץ ראש הישר לביצה הסואנת והמדוברת כל כך.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים