מיהן חברות הפינטק שהכי כדאי לעבוד בהן? והפעם: ריסקיפייד

מערכת אנשים ומחשבים בדקה אילו מחברות הפינטק בשוק הישראלי הן הכי ידידותיות לעובדים - ובכל פעם תפרסם את אחת מהן ● ריסקיפייד, העושה שימוש באלגוריתמים מורכבים ובתהליכי לימוד מכונה כדי לזהות לקוחות לגיטימיים ולסייע להם להשלים את הרכישה, ובכך מסייעת לתעשיית האי-קומרס לממש את מלוא הפוטנציאל שלה

לעבוד בריסקיפייד מול הנוף של תל-אביב. צילום: שרל'ה גור לביא

עולם הפינטק הולך וצומח במהירות, ומהווה תחרות ומהצד השני גם סינרגיה לעולם הבנקאות המסורתי. אנשי היי-טק, סטארט-אפיסטים וסטודנטים שזה עתה סיימו את הלימודים עובדים או מבקשים לעבוד בתחום. לכן, מערכת אנשים ומחשבים בדקה מיהן חברות הפינטק שהכי כדאי לעבוד בהן, ותפרסם בשבועות הקרובים את החברות השוות ביותר – בכל פעם אחת, ובסופו של הפרויקט את הרשימה המלאה.

בדירוג התייחסנו להיבטים רבים בחברות אלה: חברות גלובליות עם נוכחות משמעותית של לפחות 100 עובדים בסניף הישראלי; טכנולוגיה מתקדמת; איכות המשרדים; רווחה עבור העובדים; מעורבות קהילתית; ועוד.

ריסקיפייד (Riskified)

ריסקיפייד מסייעת לתעשיית האי-קומרס לממש את מלוא הפוטנציאל שלה על ידי הפיכת תעשייה זו למקום בטוח, נגיש ורווחי. החברה הוקמה בסוף 2012 על ידי המנכ"ל, עידו גל, וה-CTO, אסף פלדמן, מונה כיום כ-530 עובדים בשני אתרים – תל-אביב וניו יורק, ובקרוב בשנגחאי שבסין. עם לקוחותיה נמנים הארגונים הגדולים בעולם – חברות תעופה, בתי אופנה ורשתות גדולות, הסומכות על ריסקיפייד כדי להגדיל את ההכנסות, לנהל את הסיכונים ולהעצים את חוויית המשתמשים שלהם.

ריסקיפייד פותרת בעיה מהותית עבור חברות המסחר המקוון, המפסידות מיליארדי דולרים בשל שימוש בפתרונות מיושנים למניעת הונאות, כישלון בביצוע תשלומים, שיטות אימות זהות לקוח מסורבלות ועוד. ריסקיפייד עושה שימוש באלגוריתמים מורכבים ובתהליכי לימוד מכונה כדי לזהות לקוחות לגיטימיים ולסייע להם להשלים את הרכישה. כך, חברות מסחר אלקטרוני יכולות לאשר יותר עסקאות בבטחה, להרחיב את פעילותן למדינות נוספות ולאפשר תהליכי מכירה מרובי ערוצים, תוך הענקת חוויית קניה חלקה.

הסניף הישראלי של החברה מונה 400 עובדים, מתוכם כ-180 במחקר ופיתוח. החברה משקיעה משאבים רבים בהכשרות טכנולוגיות לעובדים. התוכניות השונות כוללות קורסים וסדנאות פנימיים, שעובדים מנוסים בונים בעזרת מחלקת הפיתוח והלמידה ומעבירים לעובדים אחרים; קורסים שמעבירים מרצים חיצוניים, בעיקר בטכנולוגיות חדשות; שליחת עובדים לכנסים מקצועיים בחו"ל; וכן מסלולי התמחות ארוכי טווח, המערבים הכשרות פרונטליות, עבודה בקבוצות וקורסי אונליין. הצוותים עושים שימוש בטכנולוגיות ובתוכנות כגון לימוד מכונה, python, R, go, scala, kafka, elastic search, spark, databricks, kubernetes, angular, ngrx ועוד.

המשרדים נמצאים באזור מעניין בתל-אביב, בין רוטשילד לשוק הכרמל, ומשתלבים היטב בנוף האורבני. המשרדים מותאמים לעבודת צוות עם חללים גדולים, חדרי פגישות ושיחות, מטבחים מאובזרים ועוד.

ריסקיפייד - חללי עבודה מרווחים. צילום: שרל'ה גור לביא

ריסקיפייד – חללי עבודה מרווחים. צילום: שרל'ה גור לביא

ריסקיפייד משקיעה רבות במתן הטבות לעובדיה, מעבר לחבילת תגמול תחרותית, בהן Happy Hour מדי שבוע, מתנת חתונה לעובדים שנישאים, חוגים שבועיים: כדורסל, כדורגל, יוגה, פילאטיס ו-Hiphop, מתנות לחגים ומתנת יום הולדת אישית ויציאה לארוחת בוקר משותפת של כל החוגגים באותו חודש, ימי כיף והווי.

בריסקיפייד מעודדים איזון בית-עבודה דרך מתן גמישות במסגרת שעות העבודה ועידוד אחריות אישית במילוי המשימות, וכן מעודדים אורח חיים בריא באמצעות מגוון חוגי הספורט ומטבח בריא.

התעשייה שבה פועלת ריסקיפייד היא תעשייה כלל-עולמית, הדורשת הבנה עסקית, כלכלית, תרבותית ואף שפתית של מגוון רחב של שווקים. כדי להשיג את ההבנה הזאת, החברה מעודדת גיוס של עולים חדשים, דוברי שפות, ועובדים עם רקעים שונים. הגיוון המגדרי חשוב לא פחות: מתוך יותר מ-500 עובדי ריסקיפייד בתל-אביב ובניו יורק, 45% הן נשים, כש-40% מהתפקידים הניהוליים בריסקיפייד מאוישים על ידי נשים.

ריסקיפייד גם מייחסת חשיבות רבה לתרומה לקהילה ומעסיקה מנהלת אחריות תאגידית (CSR). החברה יצרה תוכנית סדורה, שבנויה הן על תרומה של שעות עבודה בהתנדבויות לפרויקטים שעמם העובדים מזדהים והן באמצעות תרומה לקהילה. בשנת 2019 התקיימו פעילויות התנדבותיות עם 23 עמותות בניו יורק ובתל-אביב במסגרת 35 פרויקטים שונים.

לכתבות קודמות בסידרה: פינטסרה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים