מיהן חברות הפינטק שהכי כדאי לעבוד בהן? והפעם: פינסטרה

מערכת אנשים ומחשבים בדקה אילו מחברות הפינטק בשוק הישראלי הן הכי ידידותיות לעובדים - ובכל פעם תפרסם את אחת מהן ● פינסטרה מכפר סבא מציעה תנאי עבודה נוחים ומעידה שהיא שמה את העובד בראש מעייניה

18/06/2020 14:42
שגיב גרינשפן, מנכ"ל פינסטרה ישראל. צילום: תומר פולטין

עולם הפינטק הולך וצומח במהירות, ומהווה תחרות ומהצד השני גם סינרגיה לעולם הבנקאות המסורתי. אנשי היי-טק, סטארט-אפיסטים וסטודנטים שזה עתה סיימו את הלימודים עובדים או מבקשים לעבוד בתחום. לכן, מערכת אנשים ומחשבים בדקה מיהן חברות הפינטק שהכי כדאי לעבוד בהן, ותפרסם בשבועות הקרובים את החברות השוות ביותר – בכל פעם אחת, ובסופו של פרויקט את הרשימה המלאה.

בדירוג התייחסנו להיבטים רבים בחברות אלה: חברות גלובליות עם נוכחות משמעותית, של לפחות 100 עובדים, בסניף הישראלי; טכנולוגיה מתקדמת; איכות המשרדים; רווחה עבור העובדים; מעורבות קהילתית; ועוד.

פינסטרה (Finastra)

פינסטרה הינה חברה גלובלית שמונה 11 אלף עובדים ומשרדיה הראשיים נמצאים בלונדון. החברה מפתחת מערכות עבור בנקים בתחומי התשלומים, ההלוואות, חדרי העסקאות, הנזילות, הבנקאות הקמעונאית ועוד.

הסניף הישראלי של פינסטרה ממוקם בכפר סבא ומונה 350 עובדים. הסניף בישראל מתמקד בעיקר בפיתוח מערכות התשלומים, תוך שימוש בטכנולוגיות המתקדמות בשוק: בינה מלאכותית, מיקרו-שירותים, פלטפורמות פתוחות, ושינוע והזרמת נתונים.

משרדי החברה חדישים ומפוארים, וכוללים אזורי שיתוף בין קבוצות, חדרי ישיבות עם טכנולוגיה מתקדמת, אולם כנסים, חדר אוכל רחב ידיים, חדר משחקים וחדר מוזיקה.

"רווחת העובד נמצאת בראש סדר העדיפויות בחברה", מציינים בפינסטרה, "והיא כוללת מזון בריאות נגיש לכל, שעות גמישות ופעילות ספורט". כמו כן, יש בחברה תוכנית בונוסים והטבות משמעותיות לעובדים.

עובדי פינסטרה בפעולה. צילום: אלן צ'פלסקי

עובדי פינסטרה בפעולה. צילום: אלן צ'פלסקי

פינסטרה פעילה בתרומה לקהילה וכל עובדיה שותפים לפעילויות במהלך השנה, כגון שיפוץ פנימיות, הכנת סלי מזון ואירוח ילדים ללימוד שעת הקוד. החברה גם דוגלת בדאגה לסביבה ובשימוש בכלים חד פעמיים מתכלים.

בחברה עובדות 40% נשים ומופעלות בה תכניות לשילוב אוכלוסיות מוחלשות. כמו כן, בסניף הישראלי, הנשים מהוות יותר משליש מהמנהלים, חלקן בתפקידי ניהול בכירים: מנהלת הפיתוח העסקי ומנהלות לקוחות באזורים גלובליים.

שגיב גרינשפן, מנכ"ל פינסטרה ישראל, ציין: "תודה לאנשים ומחשבים על הבחירה בנו. אני שמח לראות שההשקעה שלנו בטכנולוגיה בשילוב עם האנשים שלנו, שהם מהטובים שיש בתעשיית ההיי-טק בארץ, נושאת פירות".

לדבריו, "עולם התשלומים עובר מהפכה דיגיטלית ואנחנו נמצאים במרכז המהפכה הזאת. מוצר התשלומים שלנו הוא מהמובילים בעולם, משרת את הבנקים הגדולים בעולם ומעביר טריליונים של דולרים ביום. אנחנו מחויבים למאות לקוחותינו להמשיך להביא ערך רב, ולאנשי פינסטרה להוסיף ליצור סביבת עבודה פורה, מעניינת ומתגמלת".

המשך הפרויקט – בקרוב.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. S

    מקום עבודה נהדר ומנהלים שהם בני אדם לפני הכול.

  2. .

    חברה ידידותית מאוד בעלת מוניטין צוותים מעולים ומקצועיים. אחללה חברי :)

אירועים קרובים