חדש: הודעות קוליות בטוויטר

מעתה ניתן לשתף בטוויטר גם בהודעות קוליות - אבל רק במכשירי iOS של אפל ● אורך הציוצים - 140 שניות

ממשק הודעות קוליות בטוויטר. צילום: טוויטר

טוויטר (Twitter) החלה להפיץ עדכון לאפליקציה שלה, שיאפשר למשתמשים לשתף הודעות קוליות מתוך הפיד שלהם. התכונה החדשה תהיה זמינה בתחילה לחלק ממשתמשי iOS של אפל, ולדברי החברה בשבועות הקרובים תהיה זמינה לכל משתמשי iOS. בהודעת החברה בבלוג שלה לא צוין דבר באשר לאנדרואיד או לאתר הוובי שלה.

הפעלת התכונה למי שהיא כבר זמינה במכשיריהם פשוטה: משתמשים יכולים לכתוב ציוץ חדש בשיטה הרגילה, אבל כעת, לצד האפשרויות להוספת תמונה או וידיאו נוסף כפתור חדש שמאפשר הקלטה קולית.

"במהלך השנים, אפשרו תמונות, וידיאו, גיפים ותווים נוספים למשתמשים להביע את אישיותם בשיחות", כתבה החברה בבלוג. "אבל לפעמים אין די ב-280 תווים, וגוונים שונים של השיחה אובדים. לכן, החל מהיום אנו בוחנים תכונה חדשה, שתוסיף מגע אנושי לצורה שבה משתמשים בטוויטר – הקול האישי שלכם".

התכונה החדשה מאפשרת הקלטה ארוכה יחסית, של 140 שניות, ומי שיקליט הודעה ארוכה יותר, הזמן החורג יועבר לציוץ קולי חדש, שיופיע אחרי הראשון.

אתגר מעניין בחידוש של טוויטר הוא בעיות של הפרת מדיניות ותוכן לא הולם – אם בהודעות כתובות המדיניות של טוויטר מתייגת את ההודעות שמפירות אותה, או מסירה אותן, טיפול דומה בהודעות קוליות מציב קושי חדש. יתרה מכך, ניפוי הודעות עם תוכן לא הולם באמצעות דיווחים ידניים יצרוך זמן ארוך יותר בעבודת בודקי התוכן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים