רובוטים יחליפו עיתונאים באתרי החדשות של מיקרוסופט בבריטניה

החברה החליטה לצמצם את צוות העיתונאים שמזין ועורך ידיעות באתרי MSN ו-EDGE שלה בבריטניה כחלק מהחלטה על מעבר לעדכוני חדשות אוטומטיים במקום על ידי אנשים ● לדברי מיקרוסופט, ההחלטה לא קשורה למגיפה העולמית, אלא להערכות עסקיות שהחברה עושה על בסיס קבוע

msn - חדשות מנוהלות על ידי רובוטים

מיקרוסופט מוותרת על עבודתם של עשרות עיתונאים בריטים, שמתחזקים את דפי החדשות של MSN ו-Edge, ומחליפה אותם ברובוטי AI.

כ-27 אנשים שהועסקו ב-PA Mddia (לשעבר Press Association) – קיבלו בסוף השבוע הודעת פיטורים בעקבות החלטתה של מיקרוסופט להפסיק להעסיק אנשים בבחירה ובעריכה של חדשות בדפי הבית שלה.

לעובדים נמסר, כי החלטתה של מיקרוסופט לסיים את החוזה עם PA ניתנה בהתראה מוקדמת, כחלק משינויים גלובליים שהחברה עושה במעבר לעדכוני חדשות אוטומטיים במקום על ידי אנשים.

אחד מחברי הצוות אמר: "כל הזמן קראתי כיצד AI ואוטומציה ייקחו לנו את המשרות, והנה זה קורה – AI לקחה לי את העבודה".

הצוות שעבד באתר החדשות של מיקרוסופט לא דיווח ידיעות מקוריות, אלא רק ביצע פיקוח מערכתי ובחר ידיעות שנכתבו על ידי ארגוני חדשות, תוך עריכת התוכן והכותרות כדי שיתאימו לפורמט של דפי החדשות, ותוך עמידה בהנחיות מחמירות מאוד שנועדו למנוע תוכן אלים או לא הולם.

דובר של מיקרוסופט ציין, כי "כמו כל החברות, אנו מבצעים הערכות של עסקינו על בסיס קבוע. זה יכול להוביל להשקעות מוגדלות במקומות מסוימים, ומדי פעם גם לפריסה מחדש במקומות אחרים. החלטה זו היא אינה תוצאה של המגיפה העולמית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים