מנהל אזורי חדש לסרוויס-נאו ישראל: רון שפרינצק

רון שפרינצק, עד לא מכבר מנהל פעילות סרוויס נאו בישראל.

רון שפרינצק, 45, מונה לתפקיד מנהל אזורי של סרוויס-נאו ישראל. לשפרינצק יותר מ-20 שנות ניסיון בניהול ארגונים וצוותים עסקיים. הוא מגיע לסרוויס-נאו לאחר 13 שנים במיקרוסופט ישראל, שבהן מילא כמה תפקידי ניהול ומכירות, כאשר בארבע השנים האחרונות שימש כסמנכ״ל המגזר העסקי בחברה. כחלק מתפקידו, יהיה שפרינצק אחראי על הרחבת הפעילות העסקית והצמיחה של סרוויס-נאו בישראל.

לשפרינצק תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול ותואר שני במינהל עסקים, שניהם מאוניברסיטת בן גוריון.

סרוויס-נאו נכנסה לראשונה לשוק הישראלי במאי 2012, ורכשה מאז ארבעה סטארט-אפים: ניבולה – ב-2014סקיי-ג'ירף – ב-2017, אפ-סי ב-2019 ולום סיסטמס בינואר האחרון.

את הסניף הישראלי הקימה לימור אפיק, שעמדה בראשו במשך שבע שנים,  ובנובמבר האחרון עזבה ומונתה למנכ"לית אזורית ברד-האט.

בינואר האחרון גם התחלף המנכ"ל של החברה, ובמקום ג'ון דונהיו, שמונה למנכ"ל נייק, התמנה לתפקיד המנכ"ל והנשיא ביל מק'דרמוט, שכיהן קודם לכן כמנכ"ל סאפ.

"סרוויס-נאו היא חברה חדשנית ומרגשת, ואני הצטרפתי אליה כדי  לקחת חלק במסע הזה.  פלטפורמת Now שלנו מאפשרת ללקוחות  ליהנות מזרימה אוטומטית ומודרנית של התהליכים הארגוניים במטרה ליצור ערוצי עבודה חדשים, לבנות חוסן ועמידות ולהאיץ את תהליכי המעבר לדיגיטל. סרוויס-נאו מספקת ללקוחות תהליכים עסקיים וטכנולוגים ייחודיים, חוצי-ארגון – מחברת בין אנשים, תפקידים ומערכות כדי להניע חדשנות, להעצים עסקים ולשפר פרודוקטיביות, ואין נחוץ מזה באקלים הנוכחי" אמר המנהל הנכנס החדש.

"אני שמח לקבל את פניו של רון לסרוויס-נאו", אמר חואקין רייקסה, מנהל דרום EMEA של החברה, "רון מביא עימו ניסיון רב שנים בתעשייה, ואני משוכנע שהוא יסייע לארגונים ישראליים לנווט במצב החדש, ויספק חוויית משתמש יוצאת מהכלל, לעובדים כמו גם לצרכנים".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים