"הקורונה – נקודת מפנה שהאיצה את המהפך הדיגיטלי"

ארווינד קרישנה, מנכ''ל יבמ החדש, בפתח כנס Think של הענק הכחול, שנערך השנה באופן וירטואלי: "השיבוש וחוסר הוודאות שהמשבר גרם האיצו את המהפך הדיגיטלי של ארגונים רבים - שכבר היו בעיצומו" ● כל חברה תהפוך לחברת AI - לא בגלל שהיא יכולה, אלא בגלל שהיא חייבת"

ארבינד קרישנה, מנכ''ל יבמ. צילום: יח"צ

"מגיפת הקורונה היוותה נקודת מפנה עבור חברות רבות, שכן השיבוש וחוסר הוודאות שהמשבר גרם האיצו את המהפך הדיגיטלי של ארגונים רבים – שכבר היו בעיצומו", כך אמר ארווינד קרישנה, מנכ"ל יבמ.

קרישנה דיבר בפתח כנס Think של הענק הכחול, שנערך השנה באופן וירטואלי. לדברי המנכ"ל החדש, "אין ספק שמגיפה זו היא כוח משבש רב עוצמה וטרגדיה חסרת תקדים. אבל זוהי גם נקודת מפנה קריטית. זו הזדמנות לפתח פתרונות חדשים, דרכי עבודה חדשות ושותפויות חדשות, אשר יועילו לחברות וללקוחותיהן, לא רק היום – אלא לשנים הבאות".

היה זה נאומו הפומבי הראשון של קרישנה בתפקידו החדש, והאזינו וצפו בו כ-60,000 לקוחות החברה ושותפיה העסקיים. הוא הדגיש בדבריו את מחויבותה של החברה לבינה מלאכותית כטכנולוגיה יסודית של העתיד. "לפני יותר מעשרים שנה", אמר, "מומחים חזו שכל חברה תהפוך לחברת אינטרנט. אני חוזה היום שכל חברה תהפוך לחברת AI, לא בגלל שהיא יכולה – אלא בגלל שהיא חייבת".

שינוי דיגיטלי עבור ארגונים, הסביר קרישנה, "פירושו העמדת בינה מלאכותית במרכז תזרימי העבודה ושימוש בתובנות שנוצרו מתהליך זה – כדי לשפר כל העת מוצרים ושירותים. טרנספורמציה זו מופעלת על ידי ארכיטקטורת ענן היברידית, אשר משתמשת בתוכנת קוד פתוח, ההופכת חברות למאובטחות יותר ומאפשרת להן להסתגל במהירות לדרישות הלקוחות ולשינוי תנאי השוק".

"משבר הקורונה חשף את נקודות התורפה של ארגונים רבים", אמר קרישנה. "בתגובה, חברות מאמצות במהירות בינה מלאכותית וארכיטקטורות IT מבוססות ענן. זה גם מאפשר להן לבנות זריזות וגמישות ברשתות שלהם עכשיו, ולהכין אותן לאמץ טכנולוגיות מתפתחות, כמו 5G ומחשוב קצה".

"מה שהשתנה כעת", ציין קרישנה, "הוא הקצב שבו חברות מאמצות טכנולוגיה מתקדמת. מהלכי טרנספורמציה דיגיטלית שהיו אמורים להימשך כמה שנים עוברים דחיסה לחודשים. חברות חושבות כיצד להשתמש בטכנולוגיה כדי לבחון מחדש ולדמיין מחדש תהליכי רכש ואספקה, אינטראקציה ופרודוקטיביות של עובדים ועוד. חברות מחפשות תשובות לגבי הדברים שהן יכולות לעשות עם הטכנולוגיה – בין היתר, כדי לטפל בסוגיות המפתח שהעלתה המגיפה".

"אם יש משהו שהמגיפה לימדה אותנו", ציין, "זו החשיבות הקריטית של פתרונות טכנולוגיים, המאפשרים מהירות, גמישות, תובנה וחדשנות. אנשים רגילים מאוד להשתמש ב-Slack או ב-Box, ואנחנו נוכל לשלב אותם בתהליכי העבודה, כך שהעובדים לא יידרשו להסתגל לשינוי נוסף".

הוא סיכם באומרו, כי "כשלים לא צפויים של מערכות IT עלולים לעלות לחברות כ-260 אלף דולר לשעה. הפתרון שלנו יוכל לנתח אלפי בעיות אפשריות הקשורות לשרת בסיס הנתונים שגרמו להפסקת ה-IT, ולהציע למנמ"רים פעולות לתיקון הבעיה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים