השירות של איילון חברה לביטוח עבר לעבודה מרחוק – באמצעות אוויה

נציגי השירות של איילון שנמצאים מחוץ למוקדים יכולים לפעול כאילו ישבו במשרדים ● הפרויקט בוצע בשיתוף חברת האינטגרציה Itnav, ללא עלות

שלמה שמאי, מנמ"ר איילון חברה לביטוח. צילום: ניב קנטור

חברת הביטוח איילון סיימה באחרונה פרויקט להעברת מערך השירות שלה, המבוסס על מערכת הטלפוניה של אוויה, לעבודה מרחוק. הפרויקט בוצע בשיתוף חברת האינטגרציה Itnav וללא עלות.

כתוצאה מהפרויקט, מערך השירות של איילון שומר על רציפות תפקודית מלאה. גם נציגי השירות שפועלים מחוץ למוקדי החברה מקבלים שיחות מהלקוחות והסוכנים, באמצעות המערך של אוויה, כאילו ישבו ליד שולחן העבודה שלהם.

שלמה שמאי, סמנכ"ל בכיר ומנהל אגף מערכות מידע באיילון, אמר כי "על מנת להעניק שירות מיטבי לסוכני החברה וללקוחות גם כשרבים מנציגי השירות פועלים מחוץ למוקדי השירות במשרדי החברה הטמיעה איילון את פתרונות ה-Avaya IX workplace. בזמן קצר ביותר, וללא כל שיבוש ברצף הענקת השירות ובפעילות השוטפת של החברה, בוזר מוקד שירות הלקוחות של החברה לעשרות רבות של נקודות שירות".

רפי שקולניק, מנכ"ל אוויה בישראל, הסביר כי מערכת ה-Avaya Contact Center מנתבת את פניות הלקוחות בהתאם לכללים העסקיים ומעבירה את השיחות לכל אתר שבו פועל נציג השירות, על פי ההתמחות שלו. הנציג רואה, גם באתר החלופי, את כלל נתוני ה-CRM הרלוונטיים ללקוח. שקולניק הדגיש כי "הטכנולוגיה של אוויה עוזרת בימים אלה לחברות גדולות במשק, שלהן מוקדי שירות גדולים וצפופים עם מאות מוקדנים, לעבוד מכל מקום, ובאמצעות כך לסייע להמשכיות עסקית לחברה וללקוחותיה, תוך שמירה על בריאות העובדים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים